معرفی بهترین تلفن های هوشمند در سال 2015 (بخش سوم – پایانی)

نیای تلفن های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت می باشد و همه روزه، محصولات جدیدی توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند که می توانند برای هر کسی جذاب باشند. تا به امروز، تلفن های هوشمند زیادی معرفی شده اند که می توانند جزو بهترین های سال 2015 میلادی باشند. برخی از این تلفن […]

نیای تلفن های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت می باشد و همه روزه، محصولات جدیدی توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند که می توانند برای هر کسی جذاب باشند.

تا به امروز، تلفن های هوشمند زیادی معرفی شده اند که می توانند جزو بهترین های سال 2015 میلادی باشند. برخی از این تلفن های هوشمند را نیز که در این لیست وجود دارند، ممکن است پیشتر و در بررسی های گذشته دیده باشید.

به هر شکل، در این لیست به معرفی تلفن های هوشمندی می پردازیم که قرار است در آینده عرضه شوند یا احتمال عرضه ی آنها وجود دارد. برخی از این مطالب ممکن است شایعه باشد و یا برخی ممکن است حقیقت نداشته باشند اما سعی کرده ایم که موثق ترین مطالب را در رابطه با تلفن های هوشمند ارائه دهیم.

این بررسی، بخش دوم از “معرفی بهترین تلفن های هوشمند در سال 2015″ می باشد و قسمت اول آن را می توانید از این صفحه و قسمت دوم آن را از این صفحه مطالعه نمایید.

 LG G Flex 2

LG G Flex 2

ال جی با معرفی نسل دوم از تلفن هوشمند و خمیده ی خود در نمایشگاه CES 2015، همگان را متعجب کرد. در این نمایشگاه، نسل دوم از این تلفن هوشمند با اندازه ی کوچکتر و صفحه ی نمایش 5.5 اینچی POLED با وضوح تصویر FullHD عرضه خواهد شد که اندازه ی بسیار خوبی نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است.

البته تمام داستان در رابطه با خمیده بودن صفحه ی نمایش نیست. این تلفن هوشمند از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و مجهز به پردازنده ی Snapdragon 810 شرکت کوآلکام، 2 گیگابایت حافظه ی رم، اندروید 5.0 آبنبات چوبی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. دوربین این تلفن هوشمند از یک سنسور 13 مگاپیسکلی با قابلیت فوکوس لیزری استفاده می کند و به گفته ی خود ال جی، این دوربین در تلفن هوشمند G3 بهتر عمل می کند.

Microsoft Lumia 1020 replacement/RM-1052

Microsoft Lumia 1020 replacement RM-1052

به تازگی تصویری از سری تلفن های هوشمند مایکروسافت با نام Lumia 1020 منتشر شده است که نشان می دهد یک دوربین بزرگ در پشت این تلفن هوشمند قرار دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای عکاسان باشد. همچنین این شانس وجود دارد تا جدیدترین مدل از لنز های PureView با نام RM-1052 را در این دوربین مشاهده کنیم، لنزی که احتمالا قرار بود در تلفن هوشمند کنسل شده ی Nokia McLaren قرار بگیرد. اما می توان این موضوع را جالب تصور کرد که مایکروسافت به دنبال عرضه ی تلفن هوشمندی با صفحه ی نمایش 5 اینچی و سیستم عامل ویندوز فون 8.1 می باشد تا به صورت جدی تری وارد رقابت با سایر کمپانی ها شود.

البته نمی توان نظر مثبتی بر روی طراحی بدنه ی این تلفن هوشمند در عکسی که مشاهده می کنید داشت چرا که بدنه ی فلزی و پلاستیکی در کنار یکدیگر نمی توانند جذاب باشند و احتمالا این تصویر، مربوط به نسخه ی نهایی از این تلفن هوشمند نمی باشد. اما احتمال دارد که این تلفن هوشمند به عنوان یکی از سورپرایز های کنگره ی جهانی موبایل 2015 باشد و شاید یکی از بهترین تلفن هوشمند با دوربین فوق العاده قدرتمند سال باشد. نظر شما چیست؟

Google Project Ara

Google Project Ara

پروژه ی معروف Project Ara که امید بسیاری به آن است، ابتدا توسط موتورلا شکل گرفت و پس از ورشکست شدن این شرکت و انتقال آن به شرکت لنوو، گوگل صاحب این پروژه شد. قرار بود سال گذشته شاهد عرضه ی این تلفن هوشمند باشیم اما به نظر می رسد تاخیر زیادی برای این تلفن هشومند وجود دارد و احتمالا اوایل سال 2015 هم نتوانیم این تلفن هوشمند را در بازار مشاهده کنیم.

شاید در رابطه با این پروژه اطلاعاتی را داشته باشید اما باید بدانید که پایه و اساس این پروژه، شخصی سازی می باشد. شاید فردی نیاز به دوربین چندان قدرتمندی نداشته باشد اما می خواهد تا فضای ذخیره سازی بسیاری برای تلفن هوشمند خود داشته باشد و یا فردی نیازی به NFC نداشته باشد اما بخواهد از شبکه ی پرسرعت 802.11ac Wi-Fi استفاده کند. اینجاست که می توان به صورت دلخواه قطعات و قسمت های مختلف این تلفن هوشمند را جا به جا کرد.

البته در کنار استفاده و تعویض قسمت های اصلی از تلفن هوشمند، شرکت هایی وجود خواند داشت که به تولید سنسور ها و امکانات دیگر می پردازند که به عنوان مثال، می توان به به سنسور تشخیص میزان قند اشاره کرد که مسلما افراد دیابتی، نیاز زیادی به آن خواهند داشت.

البته در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی، می توان شاهد توسعه های بیشتر در قسمت های مختلف این پروژه بود و برای این موضوع، باید صبر کرد…

این مقاله و معرفی بهترین تلفن های هوشمند سال 2015 نیز به پایان رسید. البته باید توجه داشته باشید که هنوز تلفن های هوشمند زیادی هستند که معرفی نشده اند و قرار است امسال عرضه شوند. نسل بعدی تلفن های هوشمند آیفون، تکسوس، هوآوی و … از جمله ای این تلفن های هوشمند هستند که هنوز معرفی نشده اند و احتمالا در ماه های آینده و یا در کنگره ی جهانی موبایل معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال