معرفی تبلت ویندوزی و فوق العاده ارزان قیمت PiPO W4

PiPO W4 تبلتی فوق العاده اقتصادی می باشد که به تازگی معرفی شده است و با قیمت پایینی که دارد، بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید کار آمد است. این تبلت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نمیکند بلکه از ویندوز 8.1 بهره می برد و شما می توانید تنها با پرداخت 81 دلار، صاحب […]

PiPO W4 تبلتی فوق العاده اقتصادی می باشد که به تازگی معرفی شده است و با قیمت پایینی که دارد، بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید کار آمد است. این تبلت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نمیکند بلکه از ویندوز 8.1 بهره می برد و شما می توانید تنها با پرداخت 81 دلار، صاحب یک تبلت ویندوزی شوید!

اما هدف اصلی شرکت PiPO به دست گرفتن نبض بازار تبلت ها با عرضه ی ارزان ترین و در عین حال کاربردی ترین تبلت های بازار است. W4 با صفحه ی نمایش 8 اینچی و وضوح تصویر 1280×800، صفحه ی نمایش ایده آل را خلق کرده است اما باید توجه کرد که به عنوان مثال، ارزان ترین تلفن هوشمند ویندوز فونی که Nokia Lumia 520 می باشد، 4 اینچ اندازه دارد و وضوح تصویر آن 800×480 که تراکم پیکسلی آن برابر با 234 پیکسل در اینچ می باشد اما تراکم پیکسلی W4 برابر با 184 پیکسل در اینچ است که نشان میدهد صفحه ی آن شفافیت Lumia 520 را نیز نخواهد داشت.

pioaoa-565x480

پردازنده ی ارزان، قوی و اقتصادی Intel Bay Trail-T 3735F نیز در این تبلت جا خوش کرده است. همراه داشتن 1 گیگابایت حافظه ی رم نیز می تواند شما را در انجام کار های روزمره کمک کند. اما باتری این تبلت از نکات برجسته ی آن است. به همراه داشتن یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای تبلتی با چنین مصرف پایینی، می تواند یک ویژگی بسیار خوب محسوب شود که می تواند ساعت ها بدون شارژ مجدد، از آن استفاده کرد.

باید توجه داشت که PiPO W4، در عین حال که ارزان قیمت می باشد، مشخصات راضی کننده ای دارد و شاید تصمیم بسیاری از افراد برای خرید تبلت را تغییر دهد.

نظر شما در مورد PiPO W4 چیست؟ به نظر شما PiPO در راستای سیا.ست خود تا چه حد موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال