معرفی لپتاپ 11 اینچی و تبدیل شونده ی توشیبا با نام Satellite Radius 11

امروز شرکت بزرگ توشیبا، مدلی جدید و تبدیل شونده از کامپیوتر های خود را با نام Satellite Radius 11 معرفی کرد، کامپیوتری که هر دو قسمت آن به صورت 360 درجه می چرخد و این اجازه را به کاربر میدهد تا لپتاپ خود را به یک تبلت تبدیل کند و از امکانات ویژه ی آن بهره مند شود. […]

امروز شرکت بزرگ توشیبا، مدلی جدید و تبدیل شونده از کامپیوتر های خود را با نام Satellite Radius 11 معرفی کرد، کامپیوتری که هر دو قسمت آن به صورت 360 درجه می چرخد و این اجازه را به کاربر میدهد تا لپتاپ خود را به یک تبلت تبدیل کند و از امکانات ویژه ی آن بهره مند شود.

همانطور که حدس می زنید، اندازه ی صفحه ی نمایش Satellite Radius 11 برابر با 11.6 اینچ می باشد و قیمت اعلام شده برای آن، 329.99 دلار است. پشتیبانی از ویندوز 8.1 نیز سبب شده است تا یک تبلت همه فن حریف و بسیار قدرتمند را در اختیار داشته باشید و محدودیت های سیستم عامل هایی همچون iOS و اندروید را تجربه نکنید.

Toshiba_Satellite_Radius_11_02

یکی از مدیران ارشد شرکت توشیبا در رابطه با محصول جدید اعلام کرد :

“ما قصد داریم تا با عرضه ی این محصول، یک وسیله ی قابل حمل تر را برای افرادی که مدام در حال حرکت هستند و برای دانش آموزانی که می خواهند یک وسیله ی الکترونیکی را به مدرسه ببرند، راحت تر از گذشته باشند و از ابزار های سنتی و بزرگ تر که کمی دست و پا گیر است، رها شوند. شاید بتوان چرخش 360 درجه ی صفحه ی نمایش این لپتاپ و کارایی بسیار بالای آن برای کارهای روزانه را مهم ترین نقاط قوت آن دانست و اندازه ی کوچک این لپتاپ سبب شده است تا استفاده و حمل آن آسان شود.”

اما شاید نکته ی ظریفی وجود داشته باشد که توجه شما را نیز جلب کرده باشد و آن، صفحه ی کلید این لپتاپ به هنگام چرخش باشد. توشیبا برای این موضوع چاره ای اندیشیده است و آن بهره گیری از یک فن آوری در جهت هوشمندانه قفل شدن صفحه ی کیبورد می باشد که در آن، صفحه ی کلید از کار می افتد و یک محافظ بر روی آن می آید تا صدمه ای نبیند.

Toshiba_Satellite_Radius_11_03

به مشخصات فنی Satellite Radius 11 که برسیم، می توانیم بهره گیری از پردازنده ی سلرون و یا پنتیوم به انتخاب خریدار، پشتیبانی از حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی تا 500 گیگابایتی، صفحه ی نمایش 11.6 اینچی با وضوح تصویر HD و 4 گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد که به راحتی با آنها، می توان کارهای روزانه را انجام داد.

فروش لپتاپ تبدیل شونده ی Satellite Radius 11 از تاریخ 26 اکتبر یعنی از سه روز دیگر آغاز می شود و خریداران می توانند با پرداخت 329.99 دلار، این دستگاه را به خانه بیاورند.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال