منتظر اچ تی سی وان صورتی باشید

تصویر فوق مربوط به اچ تی سی وان صورتی ست که انتظار می رود اندکی بعد همراه با رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه شود. در حالی که اکنون اچ تی سی وان جدید قرمز رنگ در آمریکا و تنها از طریق سایت Verizon در دسترس است، هنوز صحبتی از زمان و محدوده […]

تصویر فوق مربوط به اچ تی سی وان صورتی ست که انتظار می رود اندکی بعد همراه با رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه شود. در حالی که اکنون اچ تی سی وان جدید قرمز رنگ در آمریکا و تنها از طریق سایت Verizon در دسترس است، هنوز صحبتی از زمان و محدوده ی مکانی عرضه ی اچی تی سی وان صورتی نشده است.

جدا از سایر رنگها، اچی تی سی وان صورتی درست همانند مدل خاکستری، طلایی و نقره ای است. بنابراین بدنه این گوشی به طور حتم از فلز خواهد بود و در ویژگی های فنی تفاوتی با سایر رنگ ها نخواهد داشت.

تا کنون اچ تی سی ممکن است بیش 500 هزار دستگاه از پرچمدار جدید خود فروخته باشد و پیش بینی های شرکت برای این فصل نیز امیدوار کننده به نظر می آید. اواخر این ماه ممکن است شرکت تایوانی تولید کننده ی تلفن های هوشمند(اچ تی سی)، ورژن کوچکتر اچ تی سی جدی یعنی HTC One mini 2 را معرفی نماید. ممکن است تنوع رنگی در این محصول بیشتر باشد.

شایعات حاکی از ارائه ی HTC One M8 Prime تا اواخر سپتامبر هستند. به هرحال کمپانی اچ تی سی سال پر مشغله ای را پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال