مک بوک ایر 12 اینچی و جدید اپل از رابط USB 3.1 و پردازنده ی اینتل بهره می برد!

مک بوک های جدید و قابل حمل اپل را همگان دوست دارند چرا که در عین زیبایی و کارایی، از قدرت بالایی نیز برخوردار می باشد. حال نسل جدیدی از این مک بوک ایر ها توسط اپل معرفی شده است که نشان می دهد، اپل محصول محبوب خود را قوی تر کرده و از استاندارد […]

مک بوک های جدید و قابل حمل اپل را همگان دوست دارند چرا که در عین زیبایی و کارایی، از قدرت بالایی نیز برخوردار می باشد. حال نسل جدیدی از این مک بوک ایر ها توسط اپل معرفی شده است که نشان می دهد، اپل محصول محبوب خود را قوی تر کرده و از استاندارد های جدید در آن بهره می برد.

شایعات زیادی پیرامون تغییر صفحه ی نمایش های شرکت اپل به صفحه ی نمایش های رتینا وجود داشته و دارد که در مورد این مک بوک ایر نیز این موضوع نیز صدق می کند. اما اگر بخواهیم در مشخصات فنی این مک بوک ریز شویم، می توانیم به پردازنده ی جدید اینتل با معماری Broadwell-U اشاره کنیم که با دو هسته ی پردازشی، یک تراشه ی گرافیکی را نیز در خود دارد و با دو عدد رم در حالت دو کاناله، مسئول انجام امور پردازشی این مک بوک هستند. نکته ی جالب در رابطه با این سیستم پردازشی این است که این سیستم، تنها 15 وات برق مصرف می کند که بسیار پایین و اقتصادی می باشد.

اپل به دنبال ایجاد تغییرات اساسی نیز در این مک بوک می باشد. یکی از این تغییرات، قرار گرفتن پورت USB 3.1 می باشد که سرعت بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد و در کنار مصرف برق کمتر، می تواند اطلاعات را با سرعت 10Gbps انتقال دهد. یکی دیگر از این تغییرات در سیستم خنک کننندگی این مک بوک اتفاق می افتد و آن، کار کردن اپل بر روی یک سیستم جدید خنک کنندگی است که بدون فن کار خواهد کرد و تقریبا هیچ صدایی را تولید نخواهد کرد که می تواند در نوع خود بسیار جالب باشد.

هنوز قیمت و زمان عرضه ی این مک بوک ها مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال