میز چای خوری با طعم پلی استیشن

تمامی گیمر ها اتاق مخصوص خود را دارند. ممکن است یک نفر داشتن تلوزیون یا چسباندن پوستر های بازی را ترجیح دهد و فرد دیگر اصلا به ظاهر اتاق اهمیتی ندهد؛ اما با این میز چای خوری که در تصویر مشاهده می کنید اتاق شما بدون شک به یک اتاق حرفه ای گیمینگ تبدیل می […]

تمامی گیمر ها اتاق مخصوص خود را دارند. ممکن است یک نفر داشتن تلوزیون یا چسباندن پوستر های بازی را ترجیح دهد و فرد دیگر اصلا به ظاهر اتاق اهمیتی ندهد؛ اما با این میز چای خوری که در تصویر مشاهده می کنید اتاق شما بدون شک به یک اتاق حرفه ای گیمینگ تبدیل می شود. این میز که طرح دسته ی پلی استین 3 را در خود می بیند، 3هزاردلار قیمت دارد. البته این میز شاید مربوط به نسل قبل کنسول های بازی باشد، اما باز هم چیزی از ارزش های آن کم نمی شود.

نکته ی جالب این است که این میز به طور کامل توسط دست ساخته شده و روی آن شیشه قرار گرفته تا ضربه ای بر روی آن وارد نشود. در قسمت پایینی میز هم فضای خالی وجود دارد که گیمر ها می توانند بازی های خود را در آنجا قرار دهند.

وزن این میز حدود 45 کیلوگرم است پس حرکت دادن آن کار آسانی نیست. قیمت آن به نظر گران می رسد و وزن آن هم سنگین! عملا این میز برای شما کارایی نخواهد داشت اما همین خلاقیت ارزش زیادی دارد.

playstation-controller-coffee-table-2

playstation-controller-coffee-table-3

playstation-controller-coffee-table-4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال