مینی پی سی LIVA X، محصول جدید الایت گروپ (CES 2015)

Elitegroup Computer Systems، صبح روز گذشته محصول جدیدی از سری کامپیوتر های شخصی کوچک LIVA خود را با نام LIVA X، به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد. این کنفرانس که در مکان تجملی، در هتل میراژ واقع در شهر لاس وگاس برگزار شده بود، پذیرای مهمانان زیادی بود که به تماشای محصول […]

Elitegroup Computer Systems، صبح روز گذشته محصول جدیدی از سری کامپیوتر های شخصی کوچک LIVA خود را با نام LIVA X، به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد. این کنفرانس که در مکان تجملی، در هتل میراژ واقع در شهر لاس وگاس برگزار شده بود، پذیرای مهمانان زیادی بود که به تماشای محصول جدید الایت گروپ آمده بودند.

LIVA X میزن 0db حرارت تولید می کند، میزانی که تقریبا می توان آن را “هیچ” تصور کرد و مصرف برق آن نیز فوق العاده پایین می باشد و این موضوع به مدد تراشه ی 22 نانومتری Intel Bay Trail-M که حداکثر 15 وات برق مصرف می کند انجام گرفته است. این محصول با سیستم عامل های متنوعی از جمله ویندوز 7، ویندوز 8.1 و همچنین لینوکس، عرضه خواهد شد.

اندازه ی این کامپیوتر با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد، عجیب به نظر می رسد. پورت فوق SuperSpeed یا فوق سریع USB 3.0، پشتیبانی از شبکه ی وایرلس 802.11 a/b/g/n، بلوتوث نسل 4.0، کارت شبکه ی اترنت گیگابایت، پشتیبانی از تصویر دهی تو دو نمایشگر به صورت همزمان و البته اسلات M.2 برای استفاده از هارد های اکسترنال، از جمله ی ویژگی های این کامپیوتر ها می باشد.

در کنار LIVA X، الایت گروپ از مادربورد جدیدی بر پایه ی چیپ Z97 و با پشتیبانی از فن آوری Durathon رونمایی کرده است، فن آوری ای که سبب می شود تمامی استاندارد های پایداری و استقامت مادربورد فراموش شود و نسلی جدید از پایداری در مادربورد ها به وجود بیاید. همچنین مدلی کوچکتر از این مادربورد توسط الایت گروپ طراحی شده است که از آن می توان در کامپیوتر های بدون کیس (All-in-One) ها بهره برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال