می دونید امروز چند نفر روی کره ی زمین به دنیا اومدن؟

اینکه بدانیم در دنیا چه خبر است، کل جمعیت دنیا چقدر است، امسال چند نفر متولد شده اند، چند نفر فوت کرده اند، چند میلیارد لیتر آب مصرف شده است، چند هکتار جنگل نابود شده است و بسیاری از آمار جهانی دیگر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. سایت ورلدو میترز worldometers.info بصورت لحظه به لحظه این […]

اینکه بدانیم در دنیا چه خبر است، کل جمعیت دنیا چقدر است، امسال چند نفر متولد شده اند، چند نفر فوت کرده اند، چند میلیارد لیتر آب مصرف شده است، چند هکتار جنگل نابود شده است و بسیاری از آمار جهانی دیگر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. سایت ورلدو میترز worldometers.info بصورت لحظه به لحظه این اطلاعات را به شما می دهد. این آمار در بخش های جمعیت جهان، حکومت و اقتصاد، غذا، آب، انرژی و … دسته بندی شده اند. بهتر است خودتان این سایت را ببینید. برای اینکه زبان سایت را به فارسی برگردانید باید این عبارت را به انتهای آدرس سایت اضافه کنید: /fa/. سری به آمار زنده ی جهان بزنید و بروز باشید.

شاید فکر کنید این اطلاعات از کجا آمده اند؟ در جواب باید گفت این اطلاعات بر پایه ی آمار و ارقام سازمان ملل ، سازمان غذا، سازمان بهداشت جهانی و سازمان های معتبر دیگر است.

لینک کوتاه | منبع : tech-news.ir

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال