نحوه گرفتن iOS 13

بالاخره بروزرسانی بعدی گوشی های اپل، iOS 13 رسید و آیفون 11، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 پرو تنها گوشی ها با  امکان استفاده از این بروزرسانی نخواهند بود. در ادامه شرحی از نحوه بروزرسانی را برایتان ارائه می دهیم.همه آیفون ها قادر به دانلود این بروزرسانی نخواهند بود. یعنی آیفون 6 اس […]

بالاخره بروزرسانی بعدی گوشی های اپل، iOS 13 رسید و آیفون 11، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 پرو تنها گوشی ها با  امکان استفاده از این بروزرسانی نخواهند بود. در ادامه شرحی از نحوه بروزرسانی را برایتان ارائه می دهیم.همه آیفون ها قادر به دانلود این بروزرسانی نخواهند بود. یعنی آیفون 6 اس ، آیپد ایر 2 و آیپد مینی 4 و آیفون اس ای نمی توانند بروزرسانی بشوند. اما اگر گوشیتان سازگار باشد می توانید مراحل ذیل را اجرا کنید.

نکته جالب: کاربرانی که نسخه بتای iOS 13 را دانلود کرده اند، مشکلاتی را در بازیابی آی کلود در سری جدید آیفون 11 که هنوز iOS13 را  ندارند، تجربه کرده اند. دلیل مشخص است، این نسخه ها سازگار نمی باشند و اگر بخواهید بروزرسانی کنید، اپل هشدار از دست دادن داده ها را ارائه می دهد.

اگر می خواهید iOS 13 را دانلود کنیدپ، پیشنهاد می کنیم ابتدا از آیفون بک آپ بگیرید. به این طریق می توانید تنظیمات، برنامه ها و داده ها را بازیابی کنید. پس قبل از دانلود iOS 13 به راهنما بروید و نحوه  بک آپ گرفتن از آیفون را مطالعه کنید. حالا در قلمرو بتا هستیم. دانلود iOS 13 کار سختی نیست. متاسفانه برای بروزرسانی می بایست به وای فای وصل باشید.

Head to settings-General-Software Update

دگمه را بزنید تا بروزرسانی شروع و مراحل آغاز بشوند.

این کار کمی زمانبر است و به بسته به نوع و سرعت اتصال، می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به طول بینجامد و در صورتی که  بخواهید بروزرسانی به نسخه جدید OS را انجام بدهید، بیشتر هم به طول خواهد انجامید. ابتدا می بایست بروزرسانی را دانلود و سپس دستگاه را آماده کنید. صبور باشید. اگر گزینه بروزرسانی خودکار در گوشیتان فعال است، بروزرسانی بر اساس پروتکل اپل و اتوماتیک وار انجام خواهد شد. برای مطالعه خبرهای دیگر به  صفحه اخبار فناوری و اطلاعات رجوع نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال