نرم افزار جدید Phone Insider ممکن است مقدمه ای بر ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند باشد!

امروز یک نرم افزار جدید با نام Phone Insider برای سیستم عامل ویندوز فون در فروشگاه این سیستم عامل رویت شد. این نرم افزار می تواند نشان دهد که شرکت مایکروسافت در حال آماده شدن برای توضیع نسخه جدید پیش نمایش سیستم عامل جدید تلفن های هوشمند خود، یعنی ویندوز 10 می باشد. توضیح کوتاهی از […]

امروز یک نرم افزار جدید با نام Phone Insider برای سیستم عامل ویندوز فون در فروشگاه این سیستم عامل رویت شد. این نرم افزار می تواند نشان دهد که شرکت مایکروسافت در حال آماده شدن برای توضیع نسخه جدید پیش نمایش سیستم عامل جدید تلفن های هوشمند خود، یعنی ویندوز 10 می باشد.

توضیح کوتاهی از این برنامه اینگونه بیان میکند که:

“برنامه ی Phone Insider توانایی دریافت بروزرسانی پیش نمایش سیستم عامل را به صورت مستقیم از طریق مایکروسافت، برای افرادی که از قبل ثبت نام کرده اند، فراهم میکند. برای اطلاعات بیشتر و همچنین عضو شدن در این برنامه به وب سایت http://insider.windows.com مراجعه نمایید.”

متاسفانه تا به این لحظه راهی برای ورود به برنامه توسط حساب مایکروسافت وجود ندارد و این به این منظور است که برنامه در حال حاضر برای انشار عمومی آماده نمی باشد.

مایکروسافت اکنون نرم افزار Preview for Developers برای دریافت به روز رسانی های پیش نمایش سیستم عامل Windows Phone 8.1، در اختیار عموم قرار داده است.

باید منتظر ماند و دید مایکروسافت چه موقعی از سیستم عامل جدید تلفن همراه خود رونمایی خواهد کرد و آیا قبل از رونمایی رسمی، پیش نمایش را توضیع عمومی خواهد کرد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال