نرم افزار OneNote مایکروسافت اکنون برای مک در دسترس است

مایکروسافت یک نسخه از نرم افزار بی همتاری نت برداری خود،OneNote را برای مک منتشر کرده است. OneNote یک نرم افزار فوق العاده در نت برداری با تمام قابلیت هایی است که شما نیاز دارید. و با سرویس OneDrive قابلیت دسترسی به نوشته ها را از چندین دستگاه ممکن میسازد. OneNote پیش از این روی […]

مایکروسافت یک نسخه از نرم افزار بی همتاری نت برداری خود،OneNote را برای مک منتشر کرده است. OneNote یک نرم افزار فوق العاده در نت برداری با تمام قابلیت هایی است که شما نیاز دارید. و با سرویس OneDrive قابلیت دسترسی به نوشته ها را از چندین دستگاه ممکن میسازد.

OneNote پیش از این روی ویندوز، ویندوز فون، iOS و آندروید قابل دسترس بود اما اکنون صاحبان مک نیز می توانند به این گروه اضافه شوند و از لذت نت برداری با OneNote  بهره ببرند. اما برای اطمینان از اینکه افراد بیشتری از کاربران ویندوز بتوانند از OneNote استفاده کنند این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار این کاربران در مجموعه مایکروسافت آفیس قرار می گیرد.

مسئله ی قابل توجه دیگر نصب همزمان و بدون اجازه سرویس OneDrive همراه با OneNote در کاربران ویندوز است. شما می توانید از لینک زیر نسخه ویندوز و مک از OneNote را دانلود کنید.

windows

iOS

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال