نرم افزار Outlook و نسخه ی نهایی نرم افزار Office برای اندروید و iOS عرضه شدند!

مایکروسافت با درآمد بسیار بالایی که از نرم افزار Outlook در سال گذشته داشته است (درآمدی 200 میلیون دلاری)، اعلام کرده است که قصد دارد این نرم افزار را برای تلفن های هوشمند اندرویدی و iOS عرضه نماید و هم اکنون نیز این نرم افزار از اپ استور و پلی استور آماده ی دریافت می باشند. نرم […]

مایکروسافت با درآمد بسیار بالایی که از نرم افزار Outlook در سال گذشته داشته است (درآمدی 200 میلیون دلاری)، اعلام کرده است که قصد دارد این نرم افزار را برای تلفن های هوشمند اندرویدی و iOS عرضه نماید و هم اکنون نیز این نرم افزار از اپ استور و پلی استور آماده ی دریافت می باشند. نرم افزار آفیس نیز از حالت بتا خارج شده است و نسخه ی نهایی آن آماده ی استفاده می باشد.

نرم افزار Outlook از واحد تبدیل پول نیز استفاده می کند و در آن می توان ایمیل های وب سایت یاهو، گوگل و البته لایو مایکروسافت را نیز در آن وارد نمود. این نرم افزار با محیط کاربری فوق العاده بهینه شده اش، استفاده و مدیریت آسان نامه های الکترونیکی را به وجود آورده است و از حرکات مختلف دست یا Gesture Swipe نیز بهره می برد. همچنین امکاناتی همچون اضافه کردن یاد آوری و زمان ملاقات ها نیز در این نرم افزار وجود دارد.

از سوی دیگر، نسخه ی نهایی نرم افزار Office شرکت مایکروسافت نیز که در نسخه های آزمایشی به سر می برد، توسط مایکروسافت رسما معرفی شد و هم اکنون کاربران می توانند این نرم افزار را نیز از وب سایت های مربوطه دانلود نمایند. نسخه ی آزمایشی نرم افزار آفیس، پیشتر و در ماه نوامبر در دسترس آزمایش کنندگان قرار گرفته بود و از اوایل این ماه نیز، عرضه ی آن عمومی شده بود.

Outlook comes to Android and iOS, as Office for Android exits beta 2

البته با اینکه نسخه ی نهایی نرم افزار آفیس برای اندروید عرضه شده است اما تعداد محدودی از کاربران قادر به استفاده از آن خواهند بود. در حال حاضر تنها افرادی که دارای تبلت می باشند قادر به استفاده از این نرم افزار سنگین هستند و باید اندازه ی صفحه ی نمایش آن چیزی بین 7 تا 10 اینچ باشد و اگر تبلت بزرگ تری دارید، باید نسخه ی Office 365 را خریداری نمایید. همچنین برای اجرای نرم افزار قدرتمند آفیس، نیاز به اندروید 4.4 و حداقل 1 گیگابایت حافظه ی رم دارید و پردازنده ی تبلت شما نیز باید بر پایه ی معماری ARM ساخته شده باشد!

مایکروسافت اعلام کرده است که این نرم افزار هنوز برای سیستم عامل اندروید 5.0 بهینه نشده است، هر چند که مهندسین این شرکت در حال کار بر روی آخرین بروزرسانی های سیستم عامل ها هستند. همچنین مایکروسافت قول پشتیبانی این نرم افزار از تراشه ی های x86 و جدید شرکت اینتل را داده است و در آینده، این نرم افزار با این پردازنده ها به صورت کامل سازگاری خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال