نسخه ی جدید پیش نمایش ویندوز 10 به همراه کورتانا منتشر شد!

پیرو مراسم معارفه ی مایکروسافت، این شرکت زودتر از موعد اقدام به انتشار نسخه ی جدید پیش نمایش ویندوز 10 کرده است. طبق گفته ها، قرار بود این نسخه در ماه فوریه سال جاری منتشر شود، اما هم اکنون می توانید این نسخه را از سرور های مایکروسافت دانلود کرده از آن استفاده کنید. این نسخه […]

پیرو مراسم معارفه ی مایکروسافت، این شرکت زودتر از موعد اقدام به انتشار نسخه ی جدید پیش نمایش ویندوز 10 کرده است. طبق گفته ها، قرار بود این نسخه در ماه فوریه سال جاری منتشر شود، اما هم اکنون می توانید این نسخه را از سرور های مایکروسافت دانلود کرده از آن استفاده کنید.

Cortana-Windows-10-Settings-photo

این نسخه با تغییرات و اضافات بسیاری همراه است. شاید مهمترین تغییرات ایجاد شده، ورود دستیار صوتی مایکروسافت “کورتانا” و اضافه شدن برنامه ی “Xbox”به ویندوز 10، باشند.

در رابطه با برنامه ی Xbox باید بگوییم، در حال حاضر شما نمیتوانید بازی های این کنسول را از طریق این برنامه روی رایانه ی شخصی خود اجرا کنید، اما می توانید فعالیت دوستان خود را رصد کنید و ویدئو های مربوط به بازی ها را مشاهده کنید.

در رابطه با دستیار صوتی “کورتانا” هم باید بگوییم، این دستیار اکنون فقط به زبان انگلیسی و با لهجه ی آمریکایی (US English) موجود می باشد و همانطور که انتظار می رفت، با دستیار شما در تلفن هوشمند ویندوز فونیِ شما، هماهنگ خواهد شد.

منوی استارت جدید، جای خود را به نوار سمت راست (Charms Bar) که قابیلت پنهان شدن داشت، داده است! در این منو، اعلامیه ها، کلید های دسترسی سریع و کلید تنظیمات قرار خواهند گرفت.

نرم افزار های “People” ، “Outlook” ، “Photos” و “Maps” نیز به روز رسانی شده اند.

قابلیت “Continuum” به شما این اجازه را می دهد که بین دو حالت “تبلت” و “رایانه ی شخصی” جا به جا شوید. حالت تبلت بر خلاف حال رایانه ی شخصی، منوی استارت را به صورت تمام صفحه به شما نشان خواهد داد! در تبلت های سورفیس 3، این دو حالت به صورت خودکار و با اتصال کیبرد و قطع کیبرد، جا به جا می شوند.

موارد گفته شده، تغییرات عمده در این نسخه بودند و برای پروژه ی اسپارتان و مجموعه ی آفیس جدید، فعلا باید صبر کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال