نسل بعدی وان پلاس وان در فصل سوم 2015 عرضه خواهد شد

بنا به گفته های Carl Pei مدیر بخش بین الملل شرکت وان پلاس، جانشین تلفن هوشمند موفق این شرکت وان پلاس وان در فصل سوم سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد. این دستگاه تا به امروز وان پلاس توو نام گذاری شده است. گزارش شده هند اولین بازاری بود که این تلفن هوشمند در […]

بنا به گفته های Carl Pei مدیر بخش بین الملل شرکت وان پلاس، جانشین تلفن هوشمند موفق این شرکت وان پلاس وان در فصل سوم سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد. این دستگاه تا به امروز وان پلاس توو نام گذاری شده است.

گزارش شده هند اولین بازاری بود که این تلفن هوشمند در آن عرضه خواهد شد. اولین فرزند این شرکت وان پلاس وان اکنون بواسطه ی آمازون در مقیاس وسیعی قابل دسترس است. متاسفانه برخی از این تلفن های هوشمند چینی که حقیقتا از کیفیت بالایی برخوردارند به داخل کشور ما راه نمی یابند.

هنوز جزییاتی از سخت افزار و نرم افزار این تلفن هوشمند اعلام نشده اما برخی شایعات دست بکار شده اند و خبر از قیمت بیشتر و صفحه نمایش کوچکتر این تلفن هوشمند در آینده داده اند. این روزها تلفن های هوشمند چینی با کیفیت معقول و قیمت بسیار مناسب راه پیشرفت را برای شرکت هایی نظیر سامسونگ بسیار دشوار کرده اند. اما هنوز هم در سرتاسر دنیا تفکری نسبتا منفی درباره ی کالای های چینی وجود دارد. کشورهای اروپایی به ویژه انگلستان هیچگاه نمی توانند بازار مناسبی ای این دست تلفن های هوشمند باشند. به نظر شما آیا بازار تلفن های هوشمند به تسخیر شرکت های تولید کننده ی چینی درآمده است؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال