نوکیا چه برنامه ای برای آینده ی شرکتش دارد؟

نوکیا از طریق رسانه های اجتماعی هفدهم نوامبر را به عنوان تاریخ رویداد جدیدی اعلام کرده است، این رویداد به احتمال زیاد داستان ادامه ی فعالیت نوکیا از این پس را برای ما بازگو می کند. تا کنون شایعات زیادی درباره شیوه ی ادامه فعالیت نوکیا از این پس منتشر شده که مهم ترین آنها […]

نوکیا از طریق رسانه های اجتماعی هفدهم نوامبر را به عنوان تاریخ رویداد جدیدی اعلام کرده است، این رویداد به احتمال زیاد داستان ادامه ی فعالیت نوکیا از این پس را برای ما بازگو می کند. تا کنون شایعات زیادی درباره شیوه ی ادامه فعالیت نوکیا از این پس منتشر شده که مهم ترین آنها ادامه ی فعالیت این کمپانی در حوزه ی تلفن های هوشمند اندرویدی بوده است. اما این شایعات در حال حاضر قابل قبول نیست.

امروز کمپانی در صفحه فیسبوکش تصویری از یک دستگاه شبیه به ست آپ باکس یا کامپیوترهای مک مینی منتشر کرده که به ما اطلاع می دهد نوکیا قرار است چیزی متفاوت معرفی کند، تاریخ رویداد نیز در این تیزر 18 نوامبر ذکر شده است.

پس فردا باید منتظر معرفی محصول جدیدی از کمپانی نوکیا باشیم، ظاهرا نوکیا برنامه دارد از بازار تلفن های هوشمند دور شود. شما چه فکر می کنید؟ به نظر شما این دستگاه یک ست آپ باکس برای تلویزیون اندرویدی است؟ یا یک مینی کامپیوتر قدرتمند؟ چه چیزی در این جعبه وجود خواهد داشت؟

لینک کوتاه  | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال