نگاهی به فروشگاه جدید ویندوز 10

یکی از بخش های ویندوز 10، فروشگاه جدید ویندوز می باشد. در آخرین نسخه ی نمایش گذاشته شده از ویندوز 10، می توانید نمایی از طراحی جدید فروشگاه ویندوز را مشاهده کنید. عملکرد و اساس فروشگاه، در حال حاضر، همان عملکرد و اساس فروشگاهِ ویندوز 8.1، می باشد اما با طراحی ظاهری جدید! پوسته ی سبز […]

یکی از بخش های ویندوز 10، فروشگاه جدید ویندوز می باشد. در آخرین نسخه ی نمایش گذاشته شده از ویندوز 10، می توانید نمایی از طراحی جدید فروشگاه ویندوز را مشاهده کنید. عملکرد و اساس فروشگاه، در حال حاضر، همان عملکرد و اساس فروشگاهِ ویندوز 8.1، می باشد اما با طراحی ظاهری جدید!

پوسته ی سبز رنگ در فروشگاه قبلی، جای خود را به پوسته ی خاکستری با طراحی تخت (Flat) داده است.

فروشگاه همانند تمامی برنامه های موجود در ویندوز 10، هنوز در مرحله ی بتا (Beta) می باشد. ظاهر فروشگاه در نگاه اول به شکل زیر می باشد:

windows-10-beta-store-1

بعد از تغییر پوسته، اولین چیزی که در مشاهده ی فروشگاه متوجه آن خواهید شد که حرکت عمودی در فروشگاه، جای خود را به حرکت افقی داده است! یعنی شما برای مشاهده ی اجزای بیشتر فروشگاه دیگر نیاز به حرکت به سمت راست، ندارید!

دسته بندیِ مجموعه هایِ نرم افزاری نیز دستخوش تغییرات ظاهری خوبی شده اند. شما میتوانید از این فروشگاه در دو حالت پنجره ای و تمام صفحه، بسته به نیاز، استفاده نمایید.

مطمئنا در آینده موارد بیشتری به این فروشگاه افزوده خواهند شد و همچنین امیدواریم دسترسی این فروشگاه، برای ایرانیان، در نسخه ی نهایی، میسر شود!

شما را به دیدن تصاویری از بخش های مختلف فروشگاه جدید ویندوز 10 دعوت می کنیم:

windows-10-beta-store-1 windows-10-beta-store-2 windows-10-beta-store-3 windows-10-beta-store-4 windows-10-beta-store-5 windows-10-beta-store-6 windows-10-beta-store-7 windows-10-beta-store-8 windows-10-beta-store-9 windows-10-beta-store-10

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال