هتل Hilton به شما اجازه می دهد درها را با گوشی هوشمند خود باز کنید

Hilton اعلام کرده که در هتل های خود به زودی این امکان را برای مهمانان خود فراهم می کند که از گوشی های هوشمند خود به عنوان کلید اتاق استفاده کنند. این یک سرمایه گذاری 550 میلیون دلاری است و کل 4200 هتل این مجموعه را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. در حال […]

Hilton اعلام کرده که در هتل های خود به زودی این امکان را برای مهمانان خود فراهم می کند که از گوشی های هوشمند خود به عنوان کلید اتاق استفاده کنند. این یک سرمایه گذاری 550 میلیون دلاری است و کل 4200 هتل این مجموعه را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد.

در حال حاضر تمام هتل های مستقر در ایالات متحده با این نام تجاری، خدمات ورود به هتل و تصفیه حساب تلفنی را ارائه می دهند. و این عملکرد نیز تا پایان تابستان امسال به روز رسانی می شود تا مهمانان بتوانند در هنگام رزرواسیون از طریق گوشی خود، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند. هیلتون همچنین قصد دارد برای اولین بار ویژگی keycard را به برنامه خود بیافزاید و سپس افزودن پشتیبانی همه ی ویژگی های برنامه را در مقیاس جهانی به هتل های خود آغاز کند. این عملیات در اوایل سال آینده شروع می شود و قبل از پایان سال 2016 تکمیل می شود.

نگرانی درباره keycard هتل قطعا بسیار آزاردهنده است که باید در هنگام مسافرت با آن مقابله شود. میتوان امیدوار بود که هتل های زیادی به این عملکرد مشتاق شوند، زیرا این راه حل، یک جایگزین مناسب در جامعه فعلی است که تقریبا همه یک گوشی هوشمند در جیب خود دارند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال