هدست واقعیت مجازی سونی به نام Project Morpheus اوایل 2016 عرضه می‌شود

هدست واقعیت مجازی سونی در نیمه‌ی اول سال 2016 به صورت رسمی عرضه می‌شود. این خبر را Shuhei Yoshida به اعلام کرد. نکته‌ی جالب این هدست داشتن صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز می‌باشد. در اواخر این هفته، این هدست در اختیار توسعه دهندگان بازی پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. Shuhei Yoshida در این مورد […]

هدست واقعیت مجازی سونی در نیمه‌ی اول سال 2016 به صورت رسمی عرضه می‌شود. این خبر را Shuhei Yoshida به اعلام کرد. نکته‌ی جالب این هدست داشتن صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز می‌باشد. در اواخر این هفته، این هدست در اختیار توسعه دهندگان بازی پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. Shuhei Yoshida در این مورد می‌گوید:

این هدست، واقعیت مجازی را برای گیمر‌ها در بازی‌های مختلف واقعی‌تر می‌کند. یک سال پیش ما از نسخه‌ی آزمایشی این هدست رونمایی کردیم و از آن روز به بعد هدست‌های واقعیت مجازی هر روز بیشتر و بیشتر شدند. ما این هدست را برای اوایل سال 2016 در نظر گرفته‌ایم اگر چه هنوز در مرحله‌ی آزمایشی می‌باشد.

تا زمانی که هدست واقعیت مجازی سونی به صورت رسمی عرضه شود، سامسونگ، گوگل و حتی HTC نیز هدست خود را عرضه کرده‌اند.

هدست واقعیت مجازی

آخرین مشخصاتی که در نسخه‌ی آزمایشی این هدست می‌توان مشاهده کرد، تاخیر فوق العاده پایین در حد 18 میلی ثانیه بوده که خود جای پرستش دارد. این هدست با داشتن صفحه‌ نمایش RGB OLED و رزولوشن 1920×1080 و همچنین رفرش ریت 120 هرتز در میان بهترین‌های بازار قرار دارد.

LED های مختلفی نیز بر روی هدست نصب شده‌ تا جایگاه کاربر را به بهترین شکل ممکن تشخیص دهند. در مجموع 9 LED بر روی این هدست نصب شده است. به هر حال باید منتظر عملی شدن این هدست و نحوه‌ی استفاده‌ی بازیسازان از این هدست ماند و بعد از آن در مورد واقعیت مجازی سونی صحبت کرد. آیا سونی توانسته دنیای بازی‌ها را به دنیایی واقعی هر چند مجازی تبدیل کند؟  با ما همراه باشید تا خبر‌های بیشتری در مورد این هدست را به اطلاع شما برسانیم.

هدست واقعیت مجازی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال