هشدار ناسا درباره عبور دو سیارک از نزدیکی زمین

خطر برخورد سیارکها با کره زمین همواره سیاره آبی را تهدید می کند. ناسا اعلام کرده طی ماه آینده دو سیارک با اندازه متوسط از فاصله نزدیک زمین عبور خواهند کرد. این دو که به اصطلاح در گروه سیارکهای آپولو قرار می گیرند ، WN1 2019  و WH2 2019  نامگذاری شده اند. به گزارش سرویس اخبار […]

خطر برخورد سیارکها با کره زمین همواره سیاره آبی را تهدید می کند. ناسا اعلام کرده طی ماه آینده دو سیارک با اندازه متوسط از فاصله نزدیک زمین عبور خواهند کرد. این دو که به اصطلاح در گروه سیارکهای آپولو قرار می گیرند ، WN1 2019  و WH2 2019  نامگذاری شده اند.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، ناسا قصد دارد در آینده نزدیک یک تلسکوپ جدید برای مقابله با تهدید سیارکها برای کره زمین بسازد. مرکز مطالعات اشیاء در نزدیکی زمین (CNEOS) اطلاعات مهمی در اینباره منتشر کرده است. سیارک WH2 2019 با قطری در حدود 79 پا و با سرعت 23 هزار مایل در ساعت و WN1 2019 با عرض 98 فوت و سرعت 22 هزار مایل در ساعت پیش از این شناسایی شده بودند. سازمان هوانوردی آمریکا از مرکز فضایی خواسته تا موقعیت این دو سیارک را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تحت نظر داشته باشد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار نجوم مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال