هنگام دوش گرفتن بدون دردسر موزیک گوش کنید و آواز بخوانید

یکی از مسائلی که همگی به آن اعتیاد داریم، آواز خواندن زیر دوش حمام است. ولی همواره آهنگ های مورد علاقه مان را به یاد نداریم؛ پس بهتر است هم موزیک گوش کنیم و هم آواز بخوانیم. خب Shower Speaker یک سر دوش است که به اسپیکرهای بلوتوث مجهز است و می تواند صدای شما […]

یکی از مسائلی که همگی به آن اعتیاد داریم، آواز خواندن زیر دوش حمام است. ولی همواره آهنگ های مورد علاقه مان را به یاد نداریم؛ پس بهتر است هم موزیک گوش کنیم و هم آواز بخوانیم. خب Shower Speaker یک سر دوش است که به اسپیکرهای بلوتوث مجهز است و می تواند صدای شما را نیز در محیط پخش کند. صدای آب تاثیری بر کیفیت صدای این سر دوش ندارد.

همچنین لامپ های ال ای دی که در این سر دوش تعبیه شده است، به شما احساس یک خواننده ی واقعی را بر روی سن می دهد و شما فراموش خواهید کرد که زیر دوش حمام هستید.

رنگ این چراغ ها با دمای آب تغییر خواهد کرد و تجربه ای متفاوت را به شما عرضه خواهد داشت. اگر برای خرید این شر دوش عجله دارید می توانید از وبسایت Indiegogo یکی از آنها را با قیمت 80 دلار تهیه کنید، در غیر این صورت باید تا اوایل سال 2015 صبر کنید تا این محصول را در فروشگاه های محل زندگیتان ببینید.

لینک کوتاه | منبع: Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال