هوآوی Honor 4 Play با قیمتی بسیار پایین معرفی شد

هوآوی در کشور خود امروز Honor 4 Play را معرفی کرد. این گوشی هوشمند به زودی پس از معرفی Honor 3C Play توسط شرکت چینی (که قبلا در ماه آگوست بود)، عرضه می شود اما این دستگاه جدید برخی ویژگی هایی دارد که نسخه قبلی نداشت، مثل پشتیبانی از اتصالات 4G و LTE. هوآوی به […]

هوآوی در کشور خود امروز Honor 4 Play را معرفی کرد. این گوشی هوشمند به زودی پس از معرفی Honor 3C Play توسط شرکت چینی (که قبلا در ماه آگوست بود)، عرضه می شود اما این دستگاه جدید برخی ویژگی هایی دارد که نسخه قبلی نداشت، مثل پشتیبانی از اتصالات 4G و LTE.

gsmarena_002

هوآوی به استفاده متنوع از پردازنده ها روی آورده است. در Honor 3C Play از MediaTek Soc استفاده شده بود، در حالی که گوشی جدید Honor 4 Play دارای پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 64 بیتی 410 از کوالکام می باشد.

به هر حال این دو گوشی در بسیاری از مشخصات خود مشترک هستند. مانند گوشی به تازگی رونمایی شده Honor 3C Play، گوشی جدید Honor 4 Play دارای صفحه نمایش لمسی 5 اینچ 720 پیکسل، حافظه رم 1GB، دوربین پشتی 8 مگاپیکسل با فلش LED، یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسل برای عکس های سلفی و باتری 2000 میلی آمپر ساعت می باشد.

gsmarena_003

 Honor 4 Play همچنین از حافظه داخلی 8 گیگابایت پشتیبانی می کند، در حالی که نسخه قبلی دارای 16 گیگابایت بود. این گوشی هوشمند جدید دو سیم کارته (حالت آماده به کار دوگانه) بوده و همچنین در کاور پشت این گوشی از چرم مصنوعی استفاده شده است.

این گوشی با قیمت بسیار ارزان 799 یوان (130 دلار یا 101 یورو) فردا در چین عرضه خواهد شد.

gsmarena_004

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال