وال استریت ژورنال : نکسوس 6 در ماه جاری عرضه خواهد شد (همچنان یک شایعه)

طبق خبری که توسط WSJ یا وال استریت ژورنال منتشر شده است، نکسوس 6 در ماه جاری عرضه خواهد شد. البته بسیاری تصور می کردند که این تلفن هوشمند در نوامبر عرضه می شود اما طبق خبرهایی که پیشتر منتشر شدند، احتمال میرفت که این تلفن هوشمند در ماه اکتبر عرضه شود. نکسوس 6 که […]

طبق خبری که توسط WSJ یا وال استریت ژورنال منتشر شده است، نکسوس 6 در ماه جاری عرضه خواهد شد. البته بسیاری تصور می کردند که این تلفن هوشمند در نوامبر عرضه می شود اما طبق خبرهایی که پیشتر منتشر شدند، احتمال میرفت که این تلفن هوشمند در ماه اکتبر عرضه شود.

نکسوس 6 که با اسم رمز “Shamu” شناخته می شد، یکی از برترین تلفن های هوشمند سال جاری خواهد بود. البته گوگل در زمان عرضه ی این تلفن هوشمند، هوشمندانه عمل کرده است، چرا که عرضه ی نکسوس 6 در اکتبر باعث می شود علاوه بر گذشتن مدتی طولانی از عرضه ی تلفن های هوشمند اپل، مردم به دنبال خرید و آماده شدن برای ایام کریسمس باشند که همین موضوع می تواند به گوگل کمک زیادی جهت فروش بیشتر این تلفن هوشمند کند.

البته شاید این زمان برای عرضه، تنها دلیلش آن چیزی نباشد که پیشتر گفتیم، چرا که نکسوس 5 در سال گذشته و در زمان هالووین عرضه شد و فروش بسیار خوبی نیز داشت. به هر حال هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

البته یک خبر دیگر نیز هست و آن اینکه اعلام شده است که نکسوس 6 به صورت مشترک با موتورولا ساخته خواهد شد. البته این موضوع پیشتر توسط بسیاری از منابع منتشر شده بودید و چندان هم جدید نبود اما به هر حال، هنوز هیچ یک از اخباری که منتشر شده است، توسط گوگل تایید نشده است.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال