وزارت ارتباطات از ارائه اینترنت پر سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد ارائه اینترنت پر سرعت برای اولین بار در اختیار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زارع پور وزیر ارتباطات کشور اعلام کرد شرکت‌های دانش بنیان می توانند از اینترنت پر سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار شوند. پیش از این […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد ارائه اینترنت پر سرعت برای اولین بار در اختیار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زارع پور وزیر ارتباطات کشور اعلام کرد شرکت‌های دانش بنیان می توانند از اینترنت پر سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار شوند. پیش از این نیز وزارت ارتباطات چنین وعده ای را برای شرکت‌های دانش‌بنیان داده بود. اما اکنون احتمالاً این وعده طبق گفته زارع پور اجرا خواهد شد.

 از طرفی مهدی سالم، روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز در توییت خود از جلسه مشترک وزیر و معاون علمی رئیس جمهوری و تصمیم های گرفته شده برای ارائه خدمات بهتر به شرکت های دانش بنیان اطلاع رسانی کرد. در این جلسه وزیر ارتباطات اعلام کرد شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی می‌توانند از اینترنت پر سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار شوند. کارگروه توسعه و حمایت از شرکتهای دانش بنیان نیز قرار است در حمایت از این شرکت‌ها تشکیل شود.

پس از توییت مورد نظر برخی فعالان بخش خصوصی نیز به آن واکنش نشان دادند. مهدی شریعتمداری رئیس انجمن فیزیک ایران در پاسخ به این توئیت گفته است: فعال شدن بیشتر بخش خصوصی شرایط بهتر برای رشد اقتصادی را فراهم خواهد کرد . اما اکنون باید بخش خصوصی و شرکت های زیر مجموعه آن مشخص شوند و تا مشخص نشود چقدر مشارکت با حاکمیت وزرا رای دارد تجربه های گذشته تکرار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال