ویندوز فون 8.1 نیمی از تلفن های هوشمند ویندوزی را به خود اختصاص داده است

مایکروسافت عرضه ی دستگاه های ویندوز فون 8.1 را از اواسط امسال آغاز کرد و این سیستم عامل هم اکنون از ویندوز فون 8.0 پیشی گرفته است.این سیستم عامل جدید حدود نیمی از بازار را در بر گرفته است در حالی که ویندوز فون 7 ایکس هنوز سهم 16.6 درصدی از بازار را به خود […]

مایکروسافت عرضه ی دستگاه های ویندوز فون 8.1 را از اواسط امسال آغاز کرد و این سیستم عامل هم اکنون از ویندوز فون 8.0 پیشی گرفته است.این سیستم عامل جدید حدود نیمی از بازار را در بر گرفته است در حالی که ویندوز فون 7 ایکس هنوز سهم 16.6 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است. سهم 95 درصدی از بازار تلفن های هوشمند ویندوزی مربوط به نوکیا(مایکروسافت لومیای فعلی) است. اچ تی سی با تفاوت بسیار زیاد سهم 3 درصدی را داراست و سامسونگ یک درصد از این بازار را به خود اختصاص داده است.

1

سهم لومیا 520، 3.7 درصد کاهش داشته اما هم اکنون با سهم 26.9 درصد فراوان ترین ویندوزفون در میان کاربران است. رتبه ی بعدی مربوط به جانشین 520 یعنی نوکیا لومیا 530 است و لومیا 630 به سرعت رشد کرده و جای لومیا 920 را به خود اختصاص داده و در رتبه ی سوم است. لومیا 730 و 830 بسیار جدید تر از آن هستند که در این جدول قرار بگیرند. لومیا 930 هم هنوز در این رده بندی قرار نگرفته است. لومیا 800 اولین تلفن هوشمند ویندوز فون با سهم 3.3 درصدی در جایگاه دهم قرار دارد.

2

در آمریکا لومیا 521 تی موبایل در جایگاه اول و 520 در جایگاه دوم است. در حالی که AT&T سی درصد از بازار آمریکا را در اختیار دارد ولی سهم تی موبایل تنها 20 درصد است. در سایر بازارهای جهان هم ترتیب به این شکل است اما در همه جا ویندوز فون 8.1 پیشی گرفته است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال