َشکست Xbox One در سال 2014 از PS4

مایکروسافت با هدف این که در نسل هشتم کنسول های بازی سونی را شکست دهد، در نوامبر سال 2013 کنسول جدید خود را به نام ایکس باکس وان عرضه کرد. همانطور که سونی در همان ماه پلی استیشن 4 را عرضه و با فروش بیشتر در همان اوایل با قدرت وارد رقابت شد. فعلا و […]

مایکروسافت با هدف این که در نسل هشتم کنسول های بازی سونی را شکست دهد، در نوامبر سال 2013 کنسول جدید خود را به نام ایکس باکس وان عرضه کرد. همانطور که سونی در همان ماه پلی استیشن 4 را عرضه و با فروش بیشتر در همان اوایل با قدرت وارد رقابت شد.

فعلا و تا به امروز مایکروسافت نتوانسته در تعداد فروش کنسول ها به سونی برسد و شکست بزرگی را متحمل شده است. البته هنوز اویل نسل هشتم هستیم و هر دو شرکت راه طولانی را پیش روی خود می بینند. در تعطیلات سال 2014 سونی توانست 7.5 میلیون از کنسول خود را به فروش برساند در حالی که مایکروسافت فقط 6.6 میلیون کنسول را به فروش رساند. حتی کاهش 50 دلاری قیمت ایکس باکس وان نسبت به پلی استیشن 4 هم کمکی به مایکروسافت نکرد.

در مجموع و تا به امروز پلی استیشن 4 ، 18.8 میلیون بار به فروش رسیده و مایکروسافت فقط 12.1 میلیون دستگاه را توانسته به کاربران خود بفروشد اما 2015 یک سالی متفاوت است و باید دید امسال برگ برنده در دستان کدام شرکت است. مایکروسافت در اوایل کنسول خود را 499 دلار به همراه کینکت فروخت. بعد از گذشت یک سال قیمت ایکس باکس وان 100 دلار کاهش یافت و به 399 دلار به همراه کینکت رسید در حالی که نسخه ی بدون کینکت آن 349 دلار می باشد. این بدان معنی است که فعلا ایکس باکس وان 50 دلار ارزان تر از پلی استیشن می باشد و هنوز نتوانسته آمار خود را در مقابل این غول عظیم بهتر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال