پادشاهی فیسبوک در گوشی های هوشمند در سال 2014

فیسبوک سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در سال 2014 برنامه ی فیسبوک برای گوشی های هوشمند بیشترین تعداد دانلود را داشته و به گفته ی فیسبوک بیش از پانصد میلیون نفر با گوشی های هوشمند خود به فیسبوک متصل می شوند. فیسبوک، مسنجر فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ جز چهار برنامه ای بودند […]

فیسبوک سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در سال 2014 برنامه ی فیسبوک برای گوشی های هوشمند بیشترین تعداد دانلود را داشته و به گفته ی فیسبوک بیش از پانصد میلیون نفر با گوشی های هوشمند خود به فیسبوک متصل می شوند. فیسبوک، مسنجر فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ جز چهار برنامه ای بودند که در سال 2014 در اندروید و iOS بیشترین تعداد دانلود را داشته اند. اسکایپ مایکروسافت نیز رتبه ی پنجم را به خود اختصاص داده است.

مسنجر فیسبوک که در سال گذشته وارد استور شد مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. فیسبوک در سال گذشته به کاربران خود اجازه نمی داد تا از طریق خود برنامه پیام بفرستند و آن ها را وادار می کرد تا مسنجر فیسبوک را دانلود کنند. این حرکت باعث ناراحتی اکثر کاربران شد تا جایی که اکثریت کاربران به آن 1 ستاره داده اند.

در آخرین اقدامی که فیسبوک انجام داده است، عرضه ی برنامه ی Facebook Lite برای سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد. این برنامه که کمتر از 1 مگابایت حجم دارد برای گوشی هایی با رم پایین و سرعت اینترنت 2G تعبیه شده است.

از آن جایی که فیسبوک یک برنامه ای رایگان است، جالب است بدانید که فیسبوک حتی جز 10برنامه ی سود ده اندروید و iOS نیست. البته فیسبوک در آمد خود را از تبلیغات و میلیون ها کاربر خود در می آورد تا جایی که در سالی که گذشت درآمد آن ها بالغ بر 2 میلیارد دلار بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال