پاناسونیک هم وارد رقابت هدست واقعیت مجازی شده است

در نمایشگاه تکنولوژی که اخیرا در ژاپن برگزار شد، شرکت پاناسونیک هم یک نمونه ی آزمایشی از هدست واقعیت مجازی رونمایی کرده است. این هدست که پوشیدن آن هم راحت تر از بقیه ی هدست ها بوده است، رقیب اصلی هدست واقعیت مجازی سامسونگ می باشد. البته هدست ساخته شده توسط پاناسونیک تفاوت هایی هم […]

در نمایشگاه تکنولوژی که اخیرا در ژاپن برگزار شد، شرکت پاناسونیک هم یک نمونه ی آزمایشی از هدست واقعیت مجازی رونمایی کرده است. این هدست که پوشیدن آن هم راحت تر از بقیه ی هدست ها بوده است، رقیب اصلی هدست واقعیت مجازی سامسونگ می باشد. البته هدست ساخته شده توسط پاناسونیک تفاوت هایی هم با هدست واقیعت مجازی سامسونگ دارد که از جمله آن تفاوت ها نداشتن قابلیت حمل یک گوشی هوشمند می باشد.

این هدست دارای صفحه نمایش OLED به همراه زاویه ی دید 90 درجه می باشد. دوربین آن که از تمامی زاویه ها قابلیت فیلم برداری دارد، این کار را در 75 فریم در ثانیه انجام می دهد. همچنین برای راحت تر قرار گرفتن آن بر روی چشم، مثل یک عینک ساده دارای دسته هایی برای قرار گرفتن بر روی گوش می باشد.

phpcg55tr

دوربین این هدست که دارای هفت سنسور مختلف برای عکس و فیلم برداری است، قابلیت این را دارد که از تمامی زاویه ها این کار را انجام دهد و علاوه بر آن تصاویری را با توجه به حرکت سر شما ضبط کند. پاناسونیک اطلاعات دیگری را از این هدست در اختیار قرار نداده است اما طبق گفته ی این شرکت آن ها در فکر استفاده ی جامع از این هدست در المپیک ژاپن در سال 2020 هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال