پخش کننده ی محبوب VLC به زودی برای سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد

اپلیکیشن محبوب و مشهور VLC قرار است مجددا برای سیستم عامل iOS در اوایل سال جاری عرضه شود اما این اتفاق تا زمانی که مشکلات نسخه ی جدید این سیستم عامل دارد، بهبود پیدا نکند، نمی افئد. این مشکل، در رابطه با عرضه ی ورژن هشتم از سیستم عامل iOS برای Iphone 5, Iphone 5s, Iphone […]

اپلیکیشن محبوب و مشهور VLC قرار است مجددا برای سیستم عامل iOS در اوایل سال جاری عرضه شود اما این اتفاق تا زمانی که مشکلات نسخه ی جدید این سیستم عامل دارد، بهبود پیدا نکند، نمی افئد. این مشکل، در رابطه با عرضه ی ورژن هشتم از سیستم عامل iOS برای Iphone 5, Iphone 5s, Iphone 6, Iphone 6 Plus می باشد.

باگ هایی در این سیستم عامل وجود دارند که این نرم افزار با وجود آنها نمی تواند در این سیستم عامل اجرا شود. همچنین، به نظر می رسد تا زمانی که فروش های سال نو iTunes به پایان نرسد، این نرم افزار در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت که البته زمان به پایان رسیدن این فروش ها نیز نزدیک می باشد.

یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای این نرم افزار، توانایی آن در پخش انواع فرمت ها می باشد و این نرم افزار قادر خواهد بود تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

توسعه دهنده ی اصلی این نرم افزار، آقای Felix Paul Kuehne در خبری اعلام کرده است که تمام تلاش خود را دارد تا این نرم افزار را در اوایل سال 2015 میلادی برای سیستم عامل iOS عرضه نماید.

به نظر می رسد این نرم افزار محبوب می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزار های موجود در بازار باشد چرا که علاوه بر محیطی کاربر پسند، از سرعت و توانایی بسیار بالایی برخوردار است. هم اکنون نرم افزار VLC برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز فون، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مکینتاش در دسترس می باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال