پردازنده های سری Cherry Trail اینتل، در راه تولید انبوه

پس از سری Bay Trail، حالا نوبت پردازنده های Cherry Trail اینتل اتم است تا در مقابل پردازنده های دیگر شرکت ها مانند کوالکام خودنماییی کند. این پردازنده های 4 هسته ای که حالا از حداکثر کلاک 2.7 گیگاهرتز پشتیبانی میکنند، با تکنولوژی 14 نانومتری تولید خواهند شد و ضمن افزایش 1.5 تا 3 برابری […]

پس از سری Bay Trail، حالا نوبت پردازنده های Cherry Trail اینتل اتم است تا در مقابل پردازنده های دیگر شرکت ها مانند کوالکام خودنماییی کند.

این پردازنده های 4 هسته ای که حالا از حداکثر کلاک 2.7 گیگاهرتز پشتیبانی میکنند، با تکنولوژی 14 نانومتری تولید خواهند شد و ضمن افزایش 1.5 تا 3 برابری پهنای باند حافظه، حداکثر از 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 1600 پشتیبانی میکنند.

شاید بتوان این پردازنده ها را از نظر قدرت و امکانات، تا حدودی با طراحی هسته های ARM Cortex A57 مقایسه کرد، اما برتری ویژه ی این پردازنده ها که آنها را کاربردی تر میکند، پشتیبانی از هردو سیستم عامل ویندوز 8.1 و آندروید برای تبلت ها خواهد بود.

متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و فقط میدانیم از حدود 4 ماه دیگر (مارس 2015) شاهد تولید این پردازنده های جذاب خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال