پردازنده های سری Skylake اینتل نیمه دوم سال 2015 عرضه می شوند

اینتل در گزارش درامد چهار ماهه آخر سال 2014 اعلام کرده که پردازنده های سری Skylake در نیمه دوم سال 2014 عرضه خواهند شد. Brian Krzanich (مدیر عامل این کمپانی) اعلام کرده که تاخیر به وجود آمده در پردازنده های Broadwell هیچ تاثیری روی زمانبندی عرضه پردازنده های Skylake نخواهد داشت و هنوز هم اعتقاد دارد که این سری […]

اینتل در گزارش درامد چهار ماهه آخر سال 2014 اعلام کرده که پردازنده های سری Skylake در نیمه دوم سال 2014 عرضه خواهند شد.

Brian Krzanich (مدیر عامل این کمپانی) اعلام کرده که تاخیر به وجود آمده در پردازنده های Broadwell هیچ تاثیری روی زمانبندی عرضه پردازنده های Skylake نخواهد داشت و هنوز هم اعتقاد دارد که این سری در نیمه دوم سال 2015 عرضه خواهند شد. او همچنین اعلام کرده که هنوز در حال زمانبندی برای تکنولوژی ساخت پردازنده های 10 نانومتری هستند و اعلام کرده که زمان تقریبی معرفی آن، کنفرانس ماه نوامبر خواهد بود.

 بنابر زمانبندی این کمپانی پردازنده های Broadwell باید در نیمه اول سال 2014 عرضه می شد اما بنا به دلایل مختلف و مشکلات پیش آمده برای این پردازنده های 14 نانومتری عرضه آن ها طبق برنامه زمانبندی شده پیش نرفت. این کمپانی توانست پردازنده های Core-M را در اواخر 2014 و تراشه های Broadwell-U را در اوایل 2015 عرضه کند.

هنوز خبری از پرچمدار چهار هسته ای پردازنده های موبایل سری Broadwell-H نیست اما شایعات مختلفی در مورد زمان عرضه آن ها وجود دارد. برخی می گویند به دلیل نزدیک بودن زمان عرضه سری Skylake شاید دیگر Broadwell-H هیچ وقت عرضه نشود.

Braswell

زمانبندی این کمپانی بیانگر این موضوع است که هر دو سری Broadwell-K و Skylake-S به طور همزمان عرضه خواهند شد. اما هنوز معلوم نیست که اینتل بر اساس این برنامه پیش برود چون دور از انتظار است که اینتل دو معماری ریزپردازنده را همزمان عرضه کند، که یکی از آن ها از هر لحاظ بهتر از دیگری است. برای این کار اینتل فقط دو دلیل را می توان پیدا کرد یکی با هدف جذب کاربران چیپست سری 9 (تولید پردازنده گرافیکی قویتر برای آن ها) و دیگری بازار Broadwell که در پلتفرم موبایل به کار نمی روند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال