پردازنده های Core i7 اینتل با معماری Broadwell-E در سال 2016 عرضه میشوند

اینتل در حال منتشر ساختن اطلاعاتی جدید از نسل جدید پردازنده های Core i7 خود می باشد، پردازنده های قدرتمندی که در سال 2016 عرضه خواهند شد. طبق گفته ی اینتل، معماری این پردازنده ها، Broadwell-E نام دارد و جزو سری پردازنده های High-End یا سطح بالا محسوب می شوند. قرار است این پردازنده ها […]

اینتل در حال منتشر ساختن اطلاعاتی جدید از نسل جدید پردازنده های Core i7 خود می باشد، پردازنده های قدرتمندی که در سال 2016 عرضه خواهند شد. طبق گفته ی اینتل، معماری این پردازنده ها، Broadwell-E نام دارد و جزو سری پردازنده های High-End یا سطح بالا محسوب می شوند.

قرار است این پردازنده ها 6 تا 8 هسته داشته باشند و طبق اطلاعاتی که اینتل منتشر ساخته است، سوکت آنها از نوع LGA2011v3 خواهد بود و مادربورد های قدیمی تر که از این سوکت و چیپست X99 پشتیبانی می کنند، با آپدیت جدیدی که برای بایوس آنها عرضه خواهد شد، از نسل جدید پردازنده های اینتل نیز پشتیبانی خواهند کرد.

اما قدرت این پردازنده های بسیار بالا خواهد بود. بر اساس گفته ی اینتل، حافظه ی کش این پردازنده های به 20 مگ می رسد و فن آوری ساخت 14 نانومتری آنها، سرعت آنها را بیشتر از پیش خواهد کرد. همچنین، کنترلر درونی این پردازنده ها از رم های نسل جدید و DDR4 نیز به صورت کامل پشتیبانی خواهند کرد. البته مصرف برق آنها کمی بالا می باشد و مقدار آن برابر با 140 وات می باشد که شاید تمامی مادربورد ها نتوانند این میزان را تحمل کنند.

اینتل در تلاش است تا پردازنده های قدرتمند و جدید خود را با معماری “برادول” در سال 2016 عرضه کند.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال