پهباد های 4 ملخه و کوچک، به زودی عرضه خواهند شد

کمپانی ای که پهباد های سری CX-10 را تولید می کند، به تازگی خط جدیدی از محصولت خود را معرفی کرده است که با طراحی متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی همراه شده است. این پهباد های جدید چهار ملخه بوده و اندازه ی کوچکتری نسبت به نسخه های قبلی دارند. نتیجه ی فعالیت های این […]

کمپانی ای که پهباد های سری CX-10 را تولید می کند، به تازگی خط جدیدی از محصولت خود را معرفی کرده است که با طراحی متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی همراه شده است. این پهباد های جدید چهار ملخه بوده و اندازه ی کوچکتری نسبت به نسخه های قبلی دارند.

نتیجه ی فعالیت های این شرکت و ارائه ی مدل جدید، پهباد های چهار ملخه ای می باشد که مقاوم تر از قبل بوده و می تواند در برابر سقوط ها و برخورد های احتمالی، مقاوم تر از قبل عمل کند. از سوی دیگر، قیمت این پهباد ها نیز بسیار ارزان تر از قبل می باشد.

این پهباد های 4 ملخه، از محافظ های بالایی و کناری استفاده کرده و از صدمه دیدن ملخ ها به هنگام برخورد پهباد با دیوار و یا سقف، جلوگیری می کنند. همچنین برای جلوگیری از هر گونه صدمه ای به قسمت زیرین آن، محافظ هایی برای آن نیز در نظر گرفته شده است که از هر گونه فشاری از ناحیه ی پایینی جلوگیری شود و همانند یک جعبه، بر روی زمین قرار گیرد.

این پهباد های جدید که Nano Drone نام دارند، از پایداری بسیار بالا و به گونه ی 6Axis (به معنای شش جهتی : بالا، پایین، راست، …) بهره می برد تا بتواند بهترین تجربه را برای کاربران در پی داشته باشد. همچنین، درجه بندی سرعت این پهباد نیز 3 سرعته بوده و عملیات پرواز را نرم تر و آرام تر می کند، و همه ی این موارد در یک پهباد کوچک و ارزان قیمت، به نسبت پهباد های دیگر، جمع شده اند تا محصولی ارزشمند در اختیار کاربران قرار گیرد.

اما باید بدانید که شرکت سازنده ی این پهباد قصد دارد تا این محصول را از طریق Indiegogo وارد بازار کند و برای این کار قصد دارد تا زمانی که بودجه به 15246 دلار نرسیده است، این محصولات را وارد بازار نکند. هم اکنون و تا این لحظه، حدود نیمی از این مقدار که 7100 دلار می باشد جمع آوری شده است. خریداران محلی که قصد دارند این محصول را دریافت نمایند، باید 35 دلار پرداخت کنند و اگر خریداران از کشور کانادا باشند، 15 دلار بیشتر و خریداران سایر کشور ها نیز باید 30 دلار بیشتر پرداخت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال