پیشتازی اندروید و کاهش محبوبیت ویندوز فون در میان سیستم عامل ها در فصل سوم 2014

بنا به آخرین گزارش Kantar WorldPanel از سهم بازار برای هریک از سیستم عامل های موبایل، اندروید هم چنان با نرخ رشد ثابت پیشتاز این بازی است. سهم آی او اس  ویندوز فون از بازار تلفن های هوشمند در این مدت رو به کاهش بوده است. در اروپا و آمریکا سهم اندروید از بازار به […]

بنا به آخرین گزارش Kantar WorldPanel از سهم بازار برای هریک از سیستم عامل های موبایل، اندروید هم چنان با نرخ رشد ثابت پیشتاز این بازی است. سهم آی او اس  ویندوز فون از بازار تلفن های هوشمند در این مدت رو به کاهش بوده است.

در اروپا و آمریکا سهم اندروید از بازار به ترتیب 73.9 و 61.8 بوده است. در اروپا اپل 15.4 درصد از بازار و مایکروسافت 9.2 درصد از ان را در اختیار دارد. جالب است که آی او اس با 3.3 درصد کاهش هم اکنون 32.6 درصد از بازار را در مقایسه با فصل دوم سال در اختیار دارد. در آمریکا سهم ویندوز فون رشد کوچکی داشته و از 4.3 درصد به 4.6 درصد رسیده است.

در آمریکا بر خلاف تصور ال جی و موتورلا به پادشاهی رسیده اند و در موقعیتی قرار گرفته اند که بر سامسونگ و اپل سلطه دارند. ال جی با جی 3 و موتورولا با موتو ایکس توانسته اند این موقعیت استثنائی را کسب کنند.

در بازار چین نیز سامسونگ با وجود شیائومی در حال فشار است، شیائومی 30.3 درصد از بازار را تحت سلطه قرار داده است در حالی که سهم سامسونگ تنها 18.4 درصد است. بسیار جالب است اگر بدانید 16 درصد تمام تلفن های هوشمندی که در چین فروخته شده صفحه نمایش بزرگتر از 5.5 اینچ داشته است. این موضوع علاقه ی آسیایی ها به تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های بسیار بزرگ را مشخص تر می کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال