چهار مدل مختلف از کارت گرافیک GTX 960 توسط Colorful معرفی شد!

صبح روز گذشته شرکت بزرگ Colorful Technology که بزرگترین تولید کننده ی کارت های گرافیکی در کشور چین می باشد، چهار مدل مختلف از کارت های گرافیک GTX 960 را معرفی کرد و خود را آماده ی عرضه ی این کارت ها به بازار کرد. همانطور که می دانید کارت GTX 960 یکی از  مورد […]

صبح روز گذشته شرکت بزرگ Colorful Technology که بزرگترین تولید کننده ی کارت های گرافیکی در کشور چین می باشد، چهار مدل مختلف از کارت های گرافیک GTX 960 را معرفی کرد و خود را آماده ی عرضه ی این کارت ها به بازار کرد.

همانطور که می دانید کارت GTX 960 یکی از  مورد انتظارترین کارت های گرافیک سال جاری می باشد که در کنار مصرف برق بسیار پایین نسبت به رقبا از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کارت های گرافیک شرکت Colorful نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در مدل های GTX960 CH که از مدل های رفرنس بوده و برای کاربران عادی است، GTX960 i-Cafe برای علاقه مندان به سیستم های قدرتمند، iGame GTX960 Ymir-U برای گیمرها و iGame GTX960 Ymir-X، برای گیمر های سطح بالا با 3 فن، عرضه خواهند شد.

Colorful Announces its GeForce GTX 960 Lineup 3 Colorful Announces its GeForce GTX 960 Lineup 4

اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این کارت های نگاه کنیم، باید بگوییم که کارت GTX960 CH دارای فیبر مدار چاپی (PCB) رفرنس یا مرجع بوده و کلاک هسته ی آن 1127 مگاهرتز و سرعت حافظه ی آن نیز 7010 مگاهرتز می باشد. کارت های سری i-Cafe از کیفیت و پایداری فوق العاده بالایی برخوردار هستند و می توانند در شرایط بسیار سخت و دمای بالا، پایدار و مقاوم باشند که حتی این کارت نیز می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد. مدل بعدی، کارت iGame GTX960 Ymir-U می باشد که کلاک های آن در دو حالت ست شده است، یکی برای موارد استفاده ی اقتصادی و کم مصرف که با فرکانس های  1127/7010 کار می کند و حالت دیگر که با فرکانس های 1203/7010 کار می کند و می تواند انتخابی فوق العاده برای گیمر ها باشد.

Colorful Announces its GeForce GTX 960 Lineup 2

اما اگر شما نیز از آن دسته از گیمر های واقعی هستید که زمان بیشتری را صرف گیم و انجام بازی های رایانه ای می کنید و همچنین، به دنبال تجربه ی بی نظیری از بازی های رایانه ای هستید، می توانید به سراغ کارت گرافیک iGame GTX960 Ymir-X بروید. طراحی PCB این کارت فوق العاده بوده و می تواند در دماهای بسیار بالا در کنار شما باشد. بدون شک رسیدن به کلاک هسته ی 1405 در حالت عادی کار سختی می باشد و دمای زیادی را طلب می کند اما وقتی که کارت به صورت کارخانه ای در فرکانس های  1405/7010 ست شده باشد و برای خنک شدن آن، از سیستم خنک کنندگی جدید به همراه 3 فن قدرتمند استفاده شده باشد، موضوع کمی متفاوت خواهد بود. مهندسین شرکت Colorful، سعی کرده اند کارتی را خلق کنند که همچون یک هیولا، کابوسی برای رقبا باشد و بتواند بسیاری از کارت های شرکت های رقیب را پشت سر بگذارد.

مهم ترین موضوعی که در این میان وجود دارد، توانایی فوق العاده بالای این کارت در اورکلاک شدن می باشد که می تواند بازار را برای شرکت های مشهور تولید کننده ی کارت گرافیک آماده کند.

شرکت چینی  Colorful Technology قصد دارد تا با این کارت ها، بازار آسیا را زیر ذره بین ببرد و در آینده ی نزدیک نیز احتمال دارد این کارت ها در کشور های آمریکا و کشورهای اروپایی نیز عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال