چگونه گوشی هوشمند خود را به یک ماوس و کیبورد کنترل از راه دور تبدیل کنید؟

تصور کنید نصف شب است و شما در حال تماشای برنامه تلوزیونی مورد علاقه خود و همزمان مجبورید برای انجام کاری بوسیله کامپیوتر، از جای خود بلند شده و به طرف دیگر اتاق رفته و این کار را انجام دهید! چه کار سختی! اما شما اگر یک گوشی هوشمند در دست خود داشته و اپلیکیشن Remote […]

تصور کنید نصف شب است و شما در حال تماشای برنامه تلوزیونی مورد علاقه خود و همزمان مجبورید برای انجام کاری بوسیله کامپیوتر، از جای خود بلند شده و به طرف دیگر اتاق رفته و این کار را انجام دهید! چه کار سختی!

اما شما اگر یک گوشی هوشمند در دست خود داشته و اپلیکیشن Remote Mouse را روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کرده باشید، نیازی نیست که چندین بار از جای خود بلند شوید. زیرا برنامه ای که نصب کرده اید به شما اجازه می دهد از گوشی خود به عنوان یک ماوس و کیبورد از راه دور استفاده کنید.

انجام این کار بسیار آسان است و حتی برای برخی از ما، برنامه ماوس و کیبورد از راه دور، یکی از اولین برنامه هایی است که هنگام خرید گوشی جدید از Play Store دانلود می کنیم. اگر می خواهید بدانید که چگونه این هماهنگی را بین گوشی و کامپیوتر خود ایجاد کنید، در ادامه مطلب با ما باشید.

1) قبل از اینکه کامپیوتر خود را با گوشی خود کنترل کنید، به یک برنامه مانند Remote Mouse نیاز دارید.

تنها کافیست به Play Store رفته و دانلود کنید. در کامپبوتر نیز به وبسایت http://www.remotemouse.net/ بروید و سرور مورد نظرخود را دانلود کنید.

لینک دانلود : Download

Screenshot-2014-08-26-14-35-00-853

2) حالا شما برنامه سرویس گیرنده را روی گوشی هوشمند خود و برنامه سرویس دهنده را به کامپبوتر خود نصب کرده اید (نصب آن ها کار بسیار آسانی است) و در حال حاضر شما آماده ایجاد اتصال هستید.

به سادگی Remote Mouse را در دستگاه اندروید یا آی او اس خود روشن کنید و در عین حال سرور کامپیوتر را روی صفحه نمایش ببینید. توجه داشته باشید که هر دو دستگاه باید در یک شبکه روشن باشند.

Screenshot-2014-08-26-14-45-26-408

3) حالا شما آماده اید که از آن استفاده کنید. از فضای گسترده سبز رنگ استفاده کنید، همانطور که از لپ تاپ و کیبورد خود به طور معمول استفاده می کنید. شما اکنون می توانید از راه دور کامپیوتر خود را کنترل کنید و امشب با خیال راحت و بدون بلند شدن از رختخواب خود، فیلم ببینید.

Screenshot-2014-08-26-14-45-41-177

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال