چینی ها قبل از معرفی آیفون 6 از آن کپی برداشتند!

آیفون های اپل معمولا محبوب ترین گوشی های هوشمند کره ی زمین هستند و همواره کپی برداری از این محصول در میان شرکت ها رواج داشته و اکنون قبل از عرضه ی آیفون 6 شاهد انتشار عکس هایی از کپی آن هستیم. در حالی که دو ماه تا معرفی نسل بعدی آیفون ها 2 ماه فاصله […]

آیفون های اپل معمولا محبوب ترین گوشی های هوشمند کره ی زمین هستند و همواره کپی برداری از این محصول در میان شرکت ها رواج داشته و اکنون قبل از عرضه ی آیفون 6 شاهد انتشار عکس هایی از کپی آن هستیم.

در حالی که دو ماه تا معرفی نسل بعدی آیفون ها 2 ماه فاصله داریم، همگی مشتاق مشاهده آیفون جدید هستند و شاید این موضوع تب شایعات را برافروخته است. کپی فعلی از آیفون 6 شبیه به تمام شایعاتی است که تا کنون شنیده ایم و دستگاه با سیستم عاملی کار می کند که بسیار شبیه iOS است.

چیزی درباره ی ویژگی ها فنی این گوشی عنوان نشده، البته ما انتظار نداریم این تلفن هوشمند فیک را جایی خارج از چین یا آسیا ببینیم.

به هر حال گفته شده آیفون اصلی با چیپست  دو هسته ای A8 و کلاک 2GHz به بازار عرضه خواهد شد و در ماه سپتامبر شاهد حضور این تلفن هوشمند محبوب به صورت رسمی خواهیم بود.

در ادامه تصاویر این کپی از آیفون 6 را با هم می بینیم.

fake iphone 6 (1) fake iphone 6 (2) fake iphone 6 (3) fake iphone 6 (4)لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال