کاربران iOS هفت برابر فعال تر از آندرویدی ها در فضای اینترنت

بنابر مطالب منتشر شده در سایت NetApplications، کاربران سیستم عامل آی او اس هفت برابر از کاربران آندروید در فضای اینترنت فعالند. NetApplications این اطلاعات را از 40 هزار سایتی که بررسی می کند بدست آورده است، این موسسه می تواند در این وبسایت ها تشخیص دهد کدام سیستم عامل وارد سایت شده است. قبل […]

بنابر مطالب منتشر شده در سایت NetApplications، کاربران سیستم عامل آی او اس هفت برابر از کاربران آندروید در فضای اینترنت فعالند. NetApplications این اطلاعات را از 40 هزار سایتی که بررسی می کند بدست آورده است، این موسسه می تواند در این وبسایت ها تشخیص دهد کدام سیستم عامل وارد سایت شده است.

قبل از بررسی آمار باید بدانید سهم آندروید از سیستم عامل های تلفن های هوشمند دنیا 85 درصد و سهم آی او اس 11.9 درصد است. یعنی نسبت 7 به 1!

این موسسه اعلام کرده 44.62 درصد از بازدید کنندگان این ساعت ها آندرویدی و 44.19 درصد آنها کاربران آی او اس هستند. اما در نظر داشته باشید سهم آندروید از بازار هفت برابر آی او اس است، بنابراین آی او اس کاربران آنلاین تری دارد.

دلیل این تفاوت می تواند دستگاه های پایین رده ای باشد که آندروید به بازار عرضه می کند و مشتریان این تلفن های هوشمند را صرفا جهت برقراری ارتباط تلفنی تهیه می کنند. دقیقا همین دلیل باعث می شود توسعه دهندگان علاقه ی بیشتری به نوشتن اپلیکیشن های برای آی او اس نشان می دهند.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال