کارت حافظه خوان برای دستگاه های آندرویدی!

بیشتر تلفن های هوشمند فعلی از کارت حافظه پشتیبانی میکنند، اما معمولا تعویض این کارت حافظه، با توجه به نوع طراحی تلفن ها، کار وقت گیر و گاها دردسر سازی خواهد بود. اما حالا شرکت Leef با طراحی یک کارت ریدر برای تلفن های هوشمند و تبلت ها به نام Leef Access، امکان باز کردن […]

بیشتر تلفن های هوشمند فعلی از کارت حافظه پشتیبانی میکنند، اما معمولا تعویض این کارت حافظه، با توجه به نوع طراحی تلفن ها، کار وقت گیر و گاها دردسر سازی خواهد بود.

اما حالا شرکت Leef با طراحی یک کارت ریدر برای تلفن های هوشمند و تبلت ها به نام Leef Access، امکان باز کردن کارت حافظه میکرو اس دی را فراهم کرده.

با وجود این کارت خوان، شما امکانات جالبی خواهید داشت که از جمله ی آنها میتوان به انتقال فایل از حافظه تلفن خود به کارت حافظه جدید یا بالعکس، استفاده موقت به عنوان حافظه بیشتر برای عکاسی یا فیلمبرداری بلند مدت و یا استفاده از اطلاعات موجود روی کارت حافظه بصورت موقت (مانند تماشای فیلم) اشاره کرد.

این کارت ریدر با اندازه ی 30 در 20 در 9 میلیمتر ساخته شده و برای دستگاه هایی که آندروید 4.1 به بالا دارند، قابل استفاده خواهد بود.

همچنین قیمت 10 دلار برای این دستگاه مشخص شده و از همین امروز از طریق وبسایت (لینک) این شرکت قابل سفارش خواهد بود.

 

لینک کوتاه | منبع : 2leef.com

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال