کارت گرافیک GTX 970 Limited Gold Edition توسط MSI معرفی شد!

MSI در فستویال !BeatIT که به تازگی برگزار شده است، سری جدیدی از کارت های گرافیک خود را معرفی کرد. این سری جدید مخصوص کارت های گرافیک GTX 970 می باشد و Gold Edition نام دارد که به صورت محدود، توسط این شرکت در حالت تولید است. تنها نفاوتی که در بین این کارت و […]

MSI در فستویال !BeatIT که به تازگی برگزار شده است، سری جدیدی از کارت های گرافیک خود را معرفی کرد. این سری جدید مخصوص کارت های گرافیک GTX 970 می باشد و Gold Edition نام دارد که به صورت محدود، توسط این شرکت در حالت تولید است.

تنها نفاوتی که در بین این کارت و سری گیمینگ کارت های GTX 970 دیده می شود، هیت سینک آن است، به گونه ای که در این کارت های جدید، جنس هیت سینک به جای آلومینیوم، از مس می باشد. قسمت پشتی کارت گرافیک، با یک لوگو مخصوص نارنجی رنگ که یک از اژدها می باشد، همراه شده است که نمای خاص و زیبایی به آن می دهد. نکته ی بعدی، ظرفیت ها و کلاک های این کارت گرافیک است. اینطور که به نظر می رسد، MSI مقدار کلاک ها را افزایش نداده است اما ظرفیت این کارت گرافیک برای اورکلاک، بالاتر از نسخه ی اورکلاک شده ی این کارت به صورت کارخانه ای می باشد.

اما یک موضوع باقی می ماند و آن، زمان، میزان و محل عرضه ی این کارت می باشد. هنوز MSI مشخص نکرده است که این کارت گرافیک در چه زمانی و از چه فروشگاه هایی قابل خریداری است و این میزان محدود، چه مقداری می باشد.

در ادامه، از شما همراهان تکنولوژی نیوز دعوت میکنم تصاویر بیشتری را از این کارت گرافیک مشاهده نمایید.

3d 3b 3c

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال