کامپیوتر های بدون کیس جدید و گیمینگ شرکت MSI با کارت های گرافیک GTX970M و GTX980M معرفی شدند

MSI فعالیت های زیادی در زمینه ی PC Gaming دارد و در تلاش است تا بهترین شرایط را برای طیفی وسیع و متنوع از گیمرها فراهم کند تا تمامی کسانی که به دنیای بازی های رایانه ای علاقه دارند، از انجام بازی ها لذت ببرند. پس از معرفی مادربورد ها، کارت های گرافیک و لپتاپ […]

MSI فعالیت های زیادی در زمینه ی PC Gaming دارد و در تلاش است تا بهترین شرایط را برای طیفی وسیع و متنوع از گیمرها فراهم کند تا تمامی کسانی که به دنیای بازی های رایانه ای علاقه دارند، از انجام بازی ها لذت ببرند.

پس از معرفی مادربورد ها، کارت های گرافیک و لپتاپ های گیمینگ ام اس آی، نوبت به معرفی All-In-One های گیمینگ رسیده است و MSI دو مدل AG270 2QE و AG270 2QC را معرفی کرده است و این شرکت در استفاده از کارت های گرافیک سری 900 انویدیا در AIO ها، پیشگام می باشد.

اما قدرت پردازش این دستگاه ها بسیار بالاست. استفاده از کارت های گرافیک Nvidia GTX 970M و Nvidia GTX 980M، بهره گیری از نسل چهارم پردازنده های 4 هسته ای اینتل، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی رم و صفحه ی نمایشی 27 اینچی، از ویژگی های قابل توجه این All-In-One به حساب می آید. همچنین فن آوری های جدید این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته اند و سبب می شوند چشم گیمرها در طولانی مدت کمتر آسیب ببیند.

طبق گفته ای MSI، این کامپیوتر های بدون کیس برای بهره گیری در مسابقات و البته استفاده های شخصی ساخته شده اند و به قدری قدرتمند هستند که گیمران می توانند از آنها با خیال راحت و بدون کوچک ترین لگ (Lag – تیک زدن در بازی)، بازی هایی همچون Far Cry 4 و Assassin’s Creed: Unity را اجرا کنند.

اگر به سراغ ویژگی های فنی این کیس های بدون کامپیوتر برویم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

MSI از فن آوری هایی همچون Anti-Glare و Anti-Flicker در کاملپیوتر های بدون کیس خود استفاده کرده است که به سبب آنها، نور و رنگ بندی صفحه تنظیم می شود و از شدت نور آبی نیز گرفته می شود تا در طولانی مدت، چشم گیمران آسیب نبیند.

اسپیکر های این کامپیوتر های بدون کیس از جدیدترین اسپیکر های یاماها بهره برده اند و قابلیت های بسیار زیادی دارند. پشتیبانی از آخرین فن آوری ها و دارا بودن ساب وافر در هر یک از بلندگو های این کامپیوتر های بدون کیس، برخی از ویژگی های اسپیکر ها آن ها به شما می رود.

اما MSI فن آوری جدید خود را فراموش نکرده است. استفاده از فن آوری Killer LAN در این کامپیوتر های بدون کیس، سبب ارسال اطلاعات و کاهش واقعی تاخیر زمانی و پینگ در بازی های آنلاین می شود و این روزها بسیار مشهور شده است…

هنوز تاریخ عرضه و قیمت نهایی کامپیوتر های بدون کیس و گیمینگ MSI مشخص نشده است.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال