کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد

شیائومی در گزارش مالی جدیدی که اعلام کرد، مشخص ساخت که فروش محصولات آن در چین با کندی پیش می رود. در حالی که هوآوی سهم بزرگی در بازار چین کسب کرده و این کشور تولیدکنندگان مختلفی در صنعت تلفن هوشمند دارد، روند فروش گوشی همراه نیز با کاهشی رو به رو شده است. به […]

شیائومی در گزارش مالی جدیدی که اعلام کرد، مشخص ساخت که فروش محصولات آن در چین با کندی پیش می رود. در حالی که هوآوی سهم بزرگی در بازار چین کسب کرده و این کشور تولیدکنندگان مختلفی در صنعت تلفن هوشمند دارد، روند فروش گوشی همراه نیز با کاهشی رو به رو شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، این امر روی بازار شیائومی نیز تاثیر منفی گذاشته و همچون گذشته این شرکت فروش فوق العاده ای را کسب نمی کند. در چین هم مانند دیگر کشورها، کاربران تصمیم گرفتند از ارتقا گوشی هوشمند صرف نظر کرده و مدت بیشتری از اسمارتفون موردنظر خود نگهداری کنند.

در سوی دیگر ایالات متحده هم با تحریم هوآوی موجب شد تا کاربران چینی برای عدم شکست این کمپانی بیشتر به خرید محصولات هوآوی بپردازند. موارد مذکور موجب شده تا شیائومی بازار کندی را در فروش تلفن هوشمند تجربه کند.

اگرچه هنوز هم بخش تلفن هوشمند شیائومی بیشترین سوددهی را به این شرکت می دهد. به هر حال شیائومی معتقد است که موارد مختلفی در کندی فروش اسمارتفون های این شرکت نقش داشتند. به گفته این شرکت در سه ماهه تابستان 2019، فروش تلفن های هوشمند این شرکت افت 8 درصدی داشته و میزان فروش به 33 میلیارد یوان رسیده است.

در این مدت زمان 32 میلیون دستگاه اسمارتفون به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 1 میلیونی نشان می دهد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آمار فروش شیائومی به چه شکل پیش می رود. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال