کروم بوک جدید سامسونگ با پردازنده ی اینتل معرفی شد

امروز سامسونگ Chromebook 2 را با صفحه نمایش 11.6 اینچی و قیمتی برابر با 249.99 دلار معرفی کرد. این شرکت که از پیشگامان تولید و عرضه ی کروم بوک ها می باشد، قصد دارد تا بار دیگر با عرضه ی محصول جدیدش، بازار را به دست بگیرد اما به نظر شما موفق خواهد بود؟ سامسونگ […]

امروز سامسونگ Chromebook 2 را با صفحه نمایش 11.6 اینچی و قیمتی برابر با 249.99 دلار معرفی کرد. این شرکت که از پیشگامان تولید و عرضه ی کروم بوک ها می باشد، قصد دارد تا بار دیگر با عرضه ی محصول جدیدش، بازار را به دست بگیرد اما به نظر شما موفق خواهد بود؟

سامسونگ برای عملکرد هر چه بهتر Chromebook 2 خود، از یک پردازنده ی اینتل سلرون مدل N2840 با فرکانس 2.58 گیگاهرتز بهره برده است و در کنار آن نیز از 2 گیگابایت رم استفاده کرده است تا عملکرد آن را بالا ببرد. البته این کروم بوک قابلیت پشتیبانی از 16 گیگابایت رم را دارا می باشد.

صفحه ی نمایش Chromebook 2 برابر با 11.6 اینچ و با وضوح تصویر 1366.768 می باشد. همچنین، ظرفیت باتری Chromebook 2 نیز بالاست و می تواند تا 9 ساعت مورد استفاده قرار گیرد. سامسونگ با بهره گیری قابلیت Anti-Reflective توانسته است تا حدی زیادی، عملکرد صفحه ی نمایش را در نور زیاد بهبود بخشد. همچنین کاربران می توانند با وبکم اچ دی این لپتاپ، از قابلیت های ویژه ی Google Houngout بهره مند شوند.

وزن Chromebook 2 برابر با 2.6 پوند می باشد و از این رو به سادگی قابل حمل است. البته در ساخت این لپتاپ، از فلز خالص استفاده شده است و تمامی سطح آن با این فلز محسور شده است و بر روی آن، یک لایه ی چرمی قرار گرفته است تا در عین استحکام داشتن، زیبایی نیز برای این کروم بوک به ارمغان بیاید.

طبق گفته ی سامسونگ، Chromebook 2 از امروز آماده ی فروش شده است و کاربران می توانند آن را تهیه نمایند. در ادامه از شما دعوت میکنم تا ویژگی های فنی این کروم بوک را در قالب یک عکس مشاهده نمایید.

Samsung_Chromebook_2_specs

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال