کمپانی AMD گزارش مال سه ماهه ی سوم سال را منتشر نمود

شرکت AMD گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال 2014 را منتشر کرده و نتایج به شکلی نیست که شرکت برنامه ریزی کرده بود. بخاطر نرسیدن شرکت به اهدافش شرکت 7 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است. شرکت 1.43 میلیارد دلار از سودش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دست […]

شرکت AMD گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال 2014 را منتشر کرده و نتایج به شکلی نیست که شرکت برنامه ریزی کرده بود. بخاطر نرسیدن شرکت به اهدافش شرکت 7 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است. شرکت 1.43 میلیارد دلار از سودش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دست داده است. متاسفانه پیش بینی ها برای وضعیت اقتصادی شرکت به شکلی نیست که بتواند 13 درصد کاهش درآمدهایش را پوشش دهد.

درآمد خالص شرکت دراین گزارش اقتصادی 17 میلیون دلار ذکر شده، البته شرکت به رشد تقاضای محصولاتش در ماه های آتی و سال مالی آینده بسیار امیدوار است. کاهش 7 درصدی نیروی کار در سال 2014 حدود 9 میلیون از درآمدهای شرکت را ذخیره می کند و برای سال آینده نیز 85 میلیون دلار صرفه جویی خواهد کرد. در این مدت نیز سهام شرکت 8درصد افت داشته است.

شاید بتوان گفت  آخرین امید AMD اپل خواهد بود. بر اساس یکی از شایعات شرکت با تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل وارد مذاکره شده است تا سال آینده پردازنده های گرافیکی تلفن های هوشمند اپل را تامین کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال