کنسول OUYA با شرایطی خاص توسط خرده فروش Alibaba وارد بازار چین می شود

پیشتر اعلام شده بود که خرده فروش بزرگ و چینی Alibaba به دنبال وارد کردن کنسول اندرویدی OUYA به بازار داخلی این کشور می باشد. این خبر از سوی این شرکت تایید نشده بود اما OUYA رسما اعلام کرد که قرار است با سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری، وارد بازار چین شود اما با شرایطی […]

پیشتر اعلام شده بود که خرده فروش بزرگ و چینی Alibaba به دنبال وارد کردن کنسول اندرویدی OUYA به بازار داخلی این کشور می باشد. این خبر از سوی این شرکت تایید نشده بود اما OUYA رسما اعلام کرد که قرار است با سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری، وارد بازار چین شود اما با شرایطی خاص!

قرار است این کنسول با سیستم عامل YunOS وارد چین شود. اما این سیستم عامل چیست؟! این سیستم عامل، ویرایش خاص و حرفه ای از اندروید می باشد که بر روی این کنسول پیاده سازی شده و قرار گرفته است تا وارد رقابتی بزرگ با محصولات اندرویدی دیگر کشور چین شود. اما کنسول OUYA قرار است از طریق ستاپ باکس Tmall که پیشتر امکان پخش آنلاین و زنده ی بازی هایی همچون Winning Eleven 2014 و Street Fighter IV در آن قرار گرفته است، وارد بازار چین شود و به همین دلیل، گیم بد یا دسته ی بازی مخصوص این کنسول را مشاهده نخواهیم کرد و قرار است دسته ی بازی مخصوصی که خود علی بابا آن را طراحی کرده است، مشاهده کنیم.

درست است که کنسول OUYA از طریق اشکال مختلفی وارد بازار کشور چین خواهد شد، اما این کنسول چگونه بر روی عرضه ی خود در کشور های دیگر و مخصوصا منشاء خود، آمریکای شمالی، تاثیر خواهد گذاشت؟ مدیر بخش CEO شرکت OUYA، خانم Julie Uhrman در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود که کشورهایی همچون چین که جمعیت و ظرفیت بسیار بالایی در خود دارند، در 10 سال آینده، می توانند به عنوان قطب بازی های کنسولی شناخته شوند و OUYA نیز همانجایی خواهد بود که این اتفاق می افتد.

اینگونه که صراحتا اعلام شده است، OUYA نیاز دارد تا در بازار کشور چین باشد و به همین دلیل، احتمال دارد با طراحی جدید دسته ی بازی و همکاری این شرکت با علی بابا، بازار کشور آمریکایی شمالی، کمتر شاهد حضور OUYA باشد. حتی قرار است در وب سایت Kickstarter، یک کمپین جدید برای این کنسول برگزار شود و سخت افزار آن مورد بازبینی قرار گیرد.

امیدواریم این آخرین باری نباشد که برای شما در مورد کنسول OUYA می نویسم، چرا که احتمال دارد این کنسول برای همیشه تغییر نام دهد و یا با شکلی دیگر وارد دنیای کنسول ها شود!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال