کنفرانس توسعه دهندگان گوگل Google I/O اواخر ماه می برگزار خواهد شد

کنفرانس سالانه ی گوگل برای توسعه دهندگان با نام Google I/O در روز های 28 و 29 ماه مه، در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. این تاریخ توسط توییتی توسط یکی از اعضای بلند پایه ی گوگل آقای Sundar Pichai، بیان شده است. ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس دو روزه در تاریخ 17ام […]

کنفرانس سالانه ی گوگل برای توسعه دهندگان با نام Google I/O در روز های 28 و 29 ماه مه، در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. این تاریخ توسط توییتی توسط یکی از اعضای بلند پایه ی گوگل آقای Sundar Pichai، بیان شده است. ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس دو روزه در تاریخ 17ام مارس آغاز و در تاریخ 19 مارس به پایان خواهد رسید.

سال گذشته، گوگل بعد از اتمام بلیط ها در 30 دقیقه اول، یک سیستم لاتاری یا قرعه کشی را راه اندازی کرد. سال 2013 نیز بلیط ها در 49 دقیقه به اتمام رسیدند! انتظار می رود همین سیستم امسال نیز وجود داشته باشد. در حالیکه هنوز در مورد قیمت بلیط ها اطلاعی نداریم، نرخ بلیط ها سال گذشته برای هر دو روز، 900 دلار بود. برای معلمین این بلیط با تخفیف ویژه یعنی 300 دلار به فروش رسید.

اگر شما نمیتوانید به سان فرانسیسکو سفر کنید، این شرکت معمولا نرم افزار بسیار خوب و رایگانی را هر ساله در اختیار عموم قرار می دهد. ویدئوی برخی از قسمت های کنفرانس سال گذشته، توسط این نرم افزار به صورت زنده پخش گردید. این نرم افزار همچنین به شما اجازه می دهد که واکنش کاربران در فضای مجازی را نیز درست همزمان با کنفرانس، مشاهده کنید.

در کنفرانس سال گذشته، مراحل اولیه ی توسعه ی اندروید L به همراه چند ساعت هوشمند معرفی شدند. به نظر شما امسال با چه چیزی رو به رو خواهیم بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال