کوالکام کارکنانش را از دست می دهد؛ اینتل به دنبال رقابت با کوالکام

برای دومین بار در این مدت شرکت کوالکام یکی از اصلی ترین افراد گروهش را از دست می دهد. نفر قبلی که از این شرکت رفت به تیم مایکروسافت پیوست ولی اینبار نوبت به شرکت رقیب کوالکام یعنی اینتل است. Amir Faintuch رئیس سابق بخش Qualcomm Atheros بوده است، این بخش توسعه ی شبکه و […]

برای دومین بار در این مدت شرکت کوالکام یکی از اصلی ترین افراد گروهش را از دست می دهد. نفر قبلی که از این شرکت رفت به تیم مایکروسافت پیوست ولی اینبار نوبت به شرکت رقیب کوالکام یعنی اینتل است.

Amir Faintuch رئیس سابق بخش Qualcomm Atheros بوده است، این بخش توسعه ی شبکه و تکنولوژی های ارتباطی محصولات کوالکام را به عهده دارد.

او قرار است در اینتل به عنوان معاون ارشد مدیر عامل و مدیر داخلی بخش مهندسی نرم افزار استخدام شود. Faintuch تجربه ی طراحی چیپست های تلفن های هوشمند را نیز داشته است و به نظر کی رسد استخدام او در اینتل راهی برای ورود شرکت به بازار پردازنده های تلفن های هوشمند ایجاد خواهد کرد.

البته تا کنون اینتل از این بازار بی بهره نبوده اما عدم رشد در این بخش شرکت را واردار می کند اقداماتی در جهت بهبود سود دهی در بخش تلفن های هوشمند انجام دهد. به نظر می رسد اینتل این اقدامات را با استخدام مغز متفکر شرکت های دیگر آغاز کرده است.

لینک کوتاه | منبع:  Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال