کورتانا از قابلیت جدید Concert Watch بهره خواهد برد

اگر به دنیای فن آوری علاقه داشته باشید، بدون شک نام دستار اینترنتی مایکروسافت یعنی Cortana را شنیده اید، رقیبی سرسخت و جدی برای دستیار اپل با نام Siri و دستیار گوگل با نام Google Now، که برای ویندوز فون عرضه شده است. اما امروز مایکروسافت، قابلیت جدید کورتانا را با نام Concert Watch معرفی نمود. احتمالا کاربران ویندوز […]

اگر به دنیای فن آوری علاقه داشته باشید، بدون شک نام دستار اینترنتی مایکروسافت یعنی Cortana را شنیده اید، رقیبی سرسخت و جدی برای دستیار اپل با نام Siri و دستیار گوگل با نام Google Now، که برای ویندوز فون عرضه شده است.

اما امروز مایکروسافت، قابلیت جدید کورتانا را با نام Concert Watch معرفی نمود. احتمالا کاربران ویندوز فوناقدر خواهند بود همین الان یا در آینده ی بسیار نزدیک، این گزینه را در لیست ویژگی های کورتانا مشاهده کنند. اما این قابلیت جدید چه کمکی به کاربران میکند؟

شاید شما نیز از علاقه مندان به موسیقی باشید و تمایل به دیدن کنسرت ها و اجراهای زنده ی برخی از هنرمندان مورد علاقه ی خود را داشته باشید ولی ندانید که آنها چه زمانی و کجا، کنسرت برگزار خواهند کرد. Concert Watch دقیقا برای رفع همین مشکل عرضه شده است.

شما با استفاده از این قابلیت جدید می توانید کنسرت هایی که در منطقه ی شما در حال برگزاری می باشد، دنبال کرده و برای تماشا به آنجا بروید. اما کورتانا می تواند به سادگی تشخیص دهد که شما از چه فردی خوشتان می آید و شاید این موضوع به وسیله ی مشاهده ی موزیک های ذخیره شده در تلفن شما باشد و شاید مایکروسافت از روش دیگری استفاده کرده باشد. البته این تنها خاصیت Concert Watch نیست، بلکه شما به وسیله ی این قابلیت جدید قادر خواهید بود تا برای کنسرت ها، بلیط تهیه کنید و دیگر نیازی به رفتن به باجه برای خرید بلیط نداشته باشید!

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که این قابلیت به تازگی به کورتانا اضافه شده است و قطعا نواقصی را به همراه خواهد داشت…

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال