کورتانا کارهای روزانه ی شما را یادآوری می کند

یادآوری بر اساس مکان در دستیار کورتانا یکی از ویژگی های کاربردی در این دستیار می باشد. البته این ویژگی قبلا فقط در کشور هایی قابل استفاده بود که، کورتانا به صورت رسمی برای آن کشور وجود داشت. برای مثال ما در ایران از کورتانای کشور آمریکا اسفاده می کنیم! اما اکنون طبق گزارش کاربران […]

یادآوری بر اساس مکان در دستیار کورتانا یکی از ویژگی های کاربردی در این دستیار می باشد. البته این ویژگی قبلا فقط در کشور هایی قابل استفاده بود که، کورتانا به صورت رسمی برای آن کشور وجود داشت. برای مثال ما در ایران از کورتانای کشور آمریکا اسفاده می کنیم!

اما اکنون طبق گزارش کاربران در کشور های اردن و روسیه، می توان از این ویژگی استفاده کرد.

در رابطه با این ویژگی باید بگوییم که، این ویژگی با توجه به مکانی که شما به آن واردد می شوید، به شما یادآوری خواهد کرد که در این مکان باید کاری را انجام دهید. البته این یادآوری، طبق خواسته ی خودتان در گذشته صورت خواهد گرفت. نا گفته نماند، برای این ویژگی باید GPS یا سامانه ی موقعیت یاب جهانی شما، فعال باشد و برای استفاده از کورتانا هم به اینترنت نیاز پیدا خواهید کرد.

گفتنی ست طبق گفته های شرکت مایکروسافت، به زودی کورتانا در کشور های زیادی مانند فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در دسترس خواهد بود. در حال حاضر این دستیار، در کشورهای ایالات متحده، انگلستان و چین در دسترس کاربران قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال