کیت توسعه قدرتمند Nvidia Jetson TK1 وارد میدان میشود!

انویدیا کیت توسعه ی Jetson TK1 را برای علاقمندان به توسعه نرم افزار ها، برنامه نویسان، خودروهای هوشمند، لوازم پزشکی، بازی ها، کامپیوترهای قابل حمل و دست ساز، صنایع روبوتیک و … عرضه کرد! برای اولین بار ما شاهد یک کیت همه کاره ی قدرتمند (در حد یک کامپیوتر معمولی) هستیم که با پردازنده K1، […]

انویدیا کیت توسعه ی Jetson TK1 را برای علاقمندان به توسعه نرم افزار ها، برنامه نویسان، خودروهای هوشمند، لوازم پزشکی، بازی ها، کامپیوترهای قابل حمل و دست ساز، صنایع روبوتیک و … عرضه کرد!

برای اولین بار ما شاهد یک کیت همه کاره ی قدرتمند (در حد یک کامپیوتر معمولی) هستیم که با پردازنده K1، ساخته ی انویدیا به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است و تا حدود زیادی محدودیت پردازِشی را برای علاقمندان این نوع کیت ها برداشته است.

جتسون تی کی 1 بر پاینه معماری کامپیوتری Kepler طراحی شده که امروزه در ساخت ابَر کامپیوترها و سرورهای قدرتمند استفاده میشود. 4 هسته پردازند Cortex A15 به همراه یک هسته A7 و 192 هسته گرافیکی CUDA در آن قدرت پردازشی معادل 300 گیگا فلاپ ایجاد میکند که در نوع خود واقعا عالیست و از OpenGL4.4 بطور کامل پشتیبانی میکند و در آن پورت های خروجی و ورودی صدا، شبکه LAN گیگابیت، پورت HDMI، پورت USB 3.0، پورت مینی USB 2.0T، پورت SATA و پورت DVI به همراه پشتیبانی از کارت حافظه SD پیشبینی شده است.

این کیت از همین امروز در سایت انویدیا (لینک) برای پیش فروش قرار گرفته و با قیمت 192 دلار قابل سفارش است. زمان تحویل نیز تنها چند روز دیگر و اواخر آوریل اعلام شده است.

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال