گجت پوشیدنی اندروید را به آیفون خود متصل کنید

اخیرا یک توسعه دهنده برنامه های اندروید موفق شده تا راهی برای اتصال گجت های پوشیدنی اندروید به سیستم عامل انحصاری اپل یعنی ios، پیدا کند. گوگل قبلا گفته بود که امکان استفاده و اتصال گجت های با سیستم عامل ios، را به محصولا اندرویدی فراهم خواهد کرد، اما تاکنون شاهد ارائه راهکاری در این […]

اخیرا یک توسعه دهنده برنامه های اندروید موفق شده تا راهی برای اتصال گجت های پوشیدنی اندروید به سیستم عامل انحصاری اپل یعنی ios، پیدا کند. گوگل قبلا گفته بود که امکان استفاده و اتصال گجت های با سیستم عامل ios، را به محصولا اندرویدی فراهم خواهد کرد، اما تاکنون شاهد ارائه راهکاری در این زمینه از طرف گوگل نبودیم.

Mohamad Abu-Gabeyyeh ، که در جامعه توسعه دهندگان اندرویدی با نام اختصاری MohamadAGT شناخته می شود، فیلم کوتاهی منتشر کرده که در آن آیفون 6، اعلان هایی را به ساعت هوشمند و اندرویدی Moto 360 ارسال می کند. این ساعت به خوبی ساعت هوشمند Pebble ، در تبادل اطلاعات با آیفون همگام می شود. MohamadAGT از سرویس اطلاعانی رسانی آیفون یعنی همان Notification Center که از نسخه 7 به بعد در ios گنجانده شده، بوسیله اتصال بلوتوث، از طریق اپلیکیشن کوچکی که روی ساعت هوشمند نصب شده،برای تبادل اطلاعات استفاده می کند. این سیستم برای پیام متنی ساده به خوبی کار می کند، اما انجام کارهایی نظیر مدیریت ایمیل ها با استفاده از Google Now با این روش هنوز قابل انجام نیستند.

این توسعه دهنده بیان کرده که ممکن است به زودی اپلیکیشن ابداعی خود را منتشر کند. فیلم فوق الذکر را از اینجا میتوانید تماشا کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال